n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / המתמודדים לראשות עיריית חולון נגד מירי רגב

המתמודדים לראשות עיריית חולון נגד מירי רגב

מורן ישראל ויעקב מזרחי, שניים מהמתמודדים לראשות עיריית חולון, יצאו כנגד תוכניתה של שרת התחבורה מירי רגב שלדבריהם מפלה בין אוכלוסיות וגם כנגד עבודות הרכבת הקלה בעיר, שהפכו אותה לאתר בנייה אחד ענק.

רחוב חסום עבודות בכביש צילום רועי אסף (2)
צילום: "גל גפן"

יו"ר סיעת צעירים פלוס- מורן ישראל, המתמודד על ראשות עיריית חולון, פנה במכתב אל ראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש לעצור את המתווה של שרת התחבורה מירי רגב, אשר לטענתו מפלה בין אוכלוסיות.

על פי המתווה של השרה רגב, אוכלוסיות אשר המצב הסוציו-אקונומי שלהם טוב יותר מאוכלוסיות אחרות, ישלמו יותר על נסיעה בתחבורה הציבורית. בין היתר טוען מורן ישראל כי המתווה אינו הגיוני ולא יתכן שתושבי מגדל יוקרה בבת ים, ישלמו מחצית מתושבי חולון, רק בגלל שכל העיר בת ים תיכנס לקטגוריית סוציו-אקונומי נמוכה יותר. "יש להוריד את מחירי התחבורה הציבורית לכולם" כך ישראל.

מורן ישראל. צילום: שחר תמיר

מורן ישראל- צילום: שחר תמיר

מתמודד נוסף לראשות עיריית חולון, יעקב מזרחי, יצא אף הוא כנגד שרת התחבורה, הפעם בעניין עבודות הרכבת הקלה שהפכו את הנסיעה בחולון ואת חיי התושבים הגרים במתווה העבודות, לסיוט שנמשך כבר חודשים ארוכים.

בסרטון שפרסם מזרחי הוא אומר בין היתר: "סוגרים כבישים, עובדים אולי פעם בשבוע, גורמים לסבל בל יתואר של התושבים ואני הולך לשים לזה סוף. ביום הראשון שאשב על כסא ראש העיר, אתבע את משרד התחבורה, את שרת התחבורה מירי רגב, את מנכ"ל נת"ע ואת כל מי שאחראי למחדל הזה".

בהמשך, פנה ישירות לראש העיר מוטי ששון, קרא לו לעשות מעשה ולתבוע כבר עכשיו את משרד התחבורה ואת נת"ע, על כך שלטענתו גורמים סבל לתושבים ולעסקים שנותרו כמעט ללא הכנסות.

יעקב מזרחי צילום יחצ

יעקב מזרחי- צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות