n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מחזיק תיק התחבורה: "אלחם בהחלטת הממשלה לביטול חניית החינם הקיימת בעיר"

מחזיק תיק התחבורה: "אלחם בהחלטת הממשלה לביטול חניית החינם הקיימת בעיר"

איציק אבשלומוב מחזיק תיק התחבורה לא מוכן לא מוכן להשלים עם רפורמת החניה העירונית שאושרה אתמול בכנסת: "אמליץ להשאיר את נושא חניית החינם לתושבי העיר גם אם אצטרך להעביר תכתובות של עורכי דין דרך המחלקה המשפטית"

חניה בראשון לציון

ועדת הכלכלה אישרה אתמול את הרפורמה בחניה העירונית. בין היתר תבוטל האפשרות לחניה חינם בכל רחבי העיר לתושבים ברשויות שבהן מעל 40 אלף תושבים. הרשויות יצטרכו להסדיר, תוך שלוש שנים, אזורים שבהם יוענק פטור מתשלום חניה לתושבי אותו אזור בלבד. רשות שלא תסדיר את אזורי החניה לא תוכל לפטור את תושביה מתשלום, או לחילופין לא תוכל לגבות תשלום על חניה.

במסגרת הרפורמה בחניה קבעה הוועדה כי הפער בין מחיר לשעת חניה שישלם תושב חוץ, למחיר לתושב עיר, לא יעלה על 30%. המחיר המרבי על חניה, שעומד היום על 6.3 שקלים לשעה, יבוטל החל מתחילת השנה הבאה, ועיריות יוכלו לקבוע מחיר בהתאם למדיניותן. עירייה שהחליטה לקבוע את מחיר החנייה בהתאם למחיר המרבי, ולא נקבה במחיר מוחלט, תמשיך לגבות 6.3 שקלים לשעה, צמוד למדד, עד שמשרד התחבורה  יקבע תקנות בעניין.

"אם נרצה להיות רשות שמכבדת את התושבים שלה נוכל פשוט לא לאכוף זאת" אומר מחזיק תיק התחבורה איציק אבשלומוב וממשיך להסביר "אם במקום חניה בכחול לבן נצטרך לצבוע לצבע אפור, אז הדבר שנעשה הוא לא לשלוח את הפקחים לתת דו"ח לתושבי העיר לפי מדבקה על הרכב של תושב העיר"

אבשלומוב אומר כי ידאג לתושבי העיר ולא יסכים עי העירייה תעשיר את הקופה על חשבון התושבים "אמליץ להשאיר את נושא חניית החינם לתושבי העיר גם אם אצטרך להעביר תכתובות של עורכי דין דרך המחלקה המשפטית ולמי שצריך לעשות את הסדר הזה, אנחנו משלמים כל כך הרבה כסף על כל דבר בעיר אז שלפחות חניה חינם תהיה לתושבי העיר" מסכם אבשלומוב

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. אה כן אתה תילחם בסדר תתקדם חי בסרט

  2. צודק מר אבשלומוב.מחזק את ידיך להצלחה.זה אקט חזירי ולא הוגן כלפינו תושבי ראשון.ישר כח ואיחולי הצלחה במאבקך/מאבקינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות