n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / המועמדת לראשות העיר חולון: "לפתוח את הכיתות בחופש הגדול"

המועמדת לראשות העיר חולון: "לפתוח את הכיתות בחופש הגדול"

ענת כנורי, המועמדת לראשות העיר חולון, פנתה היום למשרד החינוך, בבקשה לבחון את פתיחת מוסדות הלימוד בחודשים יולי ואוגוסט כמענה ופתרון הולם לתעסוקה של הילדים בעיר בתקופה שבה מסתיימות הקייטנות והמסגרות השונות.

ענת כנורי צילום עופר חג'יוב

ענת כנורי, המועמדת לראשות העיר חולון, פנתה היום לגברת חיה שיטאי – מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, בבקשה לבחון את פתיחת מוסדות הלימוד והכיתות במהלך שעות היום בחודשים יולי ואוגוסט כמענה ופתרון הולם לתעסוקה של הילדים בעיר בתקופה שבה מסתיימות הקייטנות והמסגרות השונות.

במכתב אותו שלחה כנורי, העלתה את האפשרות לקדם פעילויות שונות ולהפוך את מוסדות הלימוד לאבן שואבת ומרכז פעילות בשעות היום והערב לילדים ומשפחות ממגוון הגילים. את הפעילויות תקדם העירייה ומתנדבים השונים ואפשרות לשלב נותני שירותים מתוך העיר ולעודד עשייה ותמיכה בעסקים קטנים של תושבי העיר חולון.

בין היתר כתבה כנורי: "פתיחתן של הכיתות בבתי הספר בחודש אוגוסט, כאכסניה נעימה למפגשים של התלמידים, למשחק ולשיח יכולה בעיניי להוות פתרון למציאות שבה נתקלים הילדים והוריהם מדי קיץ. דברים אלה תקפים במיוחד במציאות אשר בה יוקר המחייה מכביד על רבים בכל ימות השנה, ובייחוד במהלך חודשי הקיץ הכרוכים בהוצאות רבות עבור ההורים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות