n
דף הבית / יעוץ משפטי / מדוע הגנת הפרטיות היא כה חשובה בעולם הדיגיטלי?

מדוע הגנת הפרטיות היא כה חשובה בעולם הדיגיטלי?

כיום המידע עלינו נמצא ברשותם של אתרים רבים המוכרים את המידע הזה למרבה המחיר וזו פגיעה אנושה בפרטיות שלנו. כךהגנת הפרטיות קיבלה משנה תוקף בשנים האחרונות

פרטיות
קרדיט: pixabay

בעשור האחרון חוותה האנושות את השינוי הגדול ביותר שידעה מאז המצאת הרכבת והטלגרף וזאת בעקבות המצאת האינטרנט. האינטרנט שינה לטובה את האופן שבו אנו חיים ואי אפשר להתעלם מכך שבעולם המערבי תודות לאינטרנט איכות החיים שלנו השתפרה פלאים. אך אי אפשר להתעלם גם מן העובדה כי בעקבות האינטרנט קרה משהו חמור מאוד והוא הפרת הפרטיות שלנו.

כיום המידע עלינו נמצא ברשותם של אתרים רבים המוכרים את המידע הזה למרבה המחיר וזו פגיעה אנושה בפרטיות שלנו. כך הגנת הפרטיות קיבלה משנה תוקף בשנים האחרונות והמודעות לנושא זה הולכת וגוברת. אנשים לא רוצים שחברות יעשו שימוש במידע עליהם וכך הנושא של ניהול הפרטיות הוא נושא חשוב ביותר במאה ה-21 בישראל וברחבי העולם המערבי ונראה כי הדבר הזה רק ילך ויתחזק בשנים הקרובות.

מה קורה אם הפרטיות שלי הופרה?

נאמר כי המאמצים לשמור על הפרטיות שלנו נכשלו, מה אנו יכולים לעשות במקרה כזה? אם כן עליכם לדעת כי יש עורכי דין המתמחים בתחום של הגנת הפרטיות וכי הם יכולים לעזור לכם לקבל את הזכויות שלכם. עליכם לדעת כי כיום יש חוקי פרטיות בישראל המגנים עלינו וכי אתם יכולים לתבוע את החברה שהפרה את הפרטיות שלכם.

עורך דין טוב בתחום הפרטיות יכול לסייע לכם רבות בהגנה על הפרטיות שלכם וכדאי להתייעץ אתו אם אתם חוששים כי הפרטיות שלכם הופרה. פנו אך ורק אל עורך דין המתמחה בפרטיות בכדי להבטיח כי הייצוג שלכם יהיה נאות וברמה גבוהה וכך תשמרו על הזכויות שלכם ועל הפרטיות שלכם.

האם רק בעולם הדיגיטלי יש הפרה של פרטיות?

עד עתה דיברנו על הגנת הפרטיות בעולם הדיגיטלי אך יש לציין כי יש הפרות של פרטיות גם בעולם האמיתי. כך לדוגמא יריב עסקי שלכם יכול לשכור את השירותים של חברה חקירות ואלו יערכו מעקבים אחרים ובמקרים מסוימים זו יכולה להיחשב כהפרת פרטיות.

הפרה כזאת של פרטיות פעמים רבות דומה להפרת פרטיות בעולם הדיגיטלי ופעמים רבות בהרגשה שלנו היא אף חמורה מכך. לכן אם אתם חשים כי הפרטיות שלכם הופרה בעולם האמיתי ולא הדיגיטלי או גם בעולם האמיתי וגם בעולם הדיגיטלי כדאי לכם להתייעץ שוב עם עורך דין ולשמוע ממנו מה אתם יכולים לעשות כנגד מפירי הפרטיות שלכם. 

מה הקשר בין הפרת פרטיות והוצאת דיבה?

עליכם לדעת כי יש קשר בין הוצאת דיבה ובין הפרת פרטיות. כך לדוגמא עקב דליפה של מידע אישי שלכם אפשר לעשות במידע זה שימוש זדוני ולהוציא את דיבתכם. במקרה כזה אתם תוכלו לתבוע את הצד השני לא רק על הפרת פרטיות אלא גם על הוצאת דיבתכם וזה מעלה את הפיצוי שתוכלו לקבל מהצד המפר.

 

 

 

**כתבה פרסומית. התכנים נועדו לספק אינפורמציה כללית בלבד ואינם בגדר עצה משפטית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם עורך דין**

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

למה חשוב שיהיה לכם עורך דין נהיגה בשכרות

תפריט נגישות