n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / המאמן הופיע בהפתעה לאימון בחולון אחרי 3 חודשים במילואים

המאמן הופיע בהפתעה לאימון בחולון אחרי 3 חודשים במילואים

תמיר זינגר, מאמן בארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט", גויס למילואים בגבול הצפון מאז השבת השחורה. כעת, לאחר שיצא לחופשה, עשה את כל הדרך לאימון קבוצתו "נשרים חולון" - והפתיע את שחקניו: " הם עצרו את האימון מחאו לי כפיים, הרגשתי כמו כוכב NBA"

תמיר זינגר ושחקני נשרים חולון צילום החלוץ

שחקני "נשרים חולון", קבוצת הכדורסל שפועלת במסגרת ארגון "החלוץ – חינוך דרך ספורט" מבית דרור ישראל, זכו בשבוע שעבר להפתעה מרגשת למדי. במהלך אימון הקבוצה, ובלי הודעה מוקדמת, נכנס לאולם מאמנם, תמיר זינגר, אותו לא ראו למעשה הכדורסלנים מאז ה-7 באוקטובר.

הסיבה? כמו שהתרגלנו בתקופה האחרונה. זינגר, מאמן ותיק ב"חלוץ", למעשה גויס למילואים לאחר אותה שבת שחורה, משרת בחטיבת הנחל בגבול הצפון ורק כעת, כשיצא לחופשה קצרה, החליט לעשות את כל הדרך עד לגוש דן כדי לראות שוב את החניכים להם התגעגע ונשאר בקשר מאז.

"זה היה מטורף, עשיתי להם הפתעה", סיפר זינגר הנרגש. "הם עצרו את האימון מחאו לי כפיים, הרגשתי כמו כוכב NBA שעושים לו סטנדינג אוביישן בסיום משחק. זה היה מרגש. אפילו דמעתי, והייתה סיבה טובה".

זינגר נשאר עד לסיום אימון, דיבר עם כל אחד מהשחקנים, שביקשו לחזק אותו. "הייתי בהלם. לא הייתי כמה חודשים איתם, באתי וזה היה ממש מרגש לראות אותם מחייכים שוב. מנהל האולם אמר לי לא לדאוג, שאף אחד לא רב, שהם מסתדרים נהדר ומדברים עליי. סומך עליהם, קיבלתי פידבקים שהיו מרגשים. גם בפן המקצועי, היה שיפור באיך הם משחקים ביחד, בתנועה על המגרש, הייתה לכידות. אמרתי להם: "אתם מחזיקים את זה וזה עוזר לי להחזיק את הקו בצפון".

תמיר זינגר מפתיע את השחקנים צילום החלוץ

זינגר (38) מתגורר בקיבוץ רביד בצפון והיה מגיע מדי שבוע לאמן את הקבוצה החולונית. "כעת אני שולח להם סרטונים, אנחנו ממשיכים לשמור על קשר הדוק", מסביר זינגר, שמדריך את הקבוצה זו השנה השלישית ברציפות. "עם יד על הלב, יש משהו בלדעת שאתה שומר על המדינה והמדינה ממשיכה בשלה. אני שומר על משהו חי. קורים פה דברים טובים. שומר על משהו עם משמעות. זה שהם עושים וממשיכים לפעול ולהיות ביחד, עוזרים אחד עם השני, זה עושה לי טוב. אני מחזיק את החרב, הם את המחרשה. זה הדבר הכי מרגש כי בסוף המלחמה תסתיים".

הפעילויות של "החלוץ", כאמור, מגוונת וכוללת, בין השאר, קבוצות ספורט שנתיות לילדים ונוער, בענפי הכדורגל, כדורסל, מולטיספורט וקידספורט, עצמאית בשטח – הכנה לצה"ל, סדנאות וימי ספורט ופעילות בהזמנה אישית. הדגש המרכזי של כל הפעילויות הינו הערכים וההיבט החינוכי להגינות, ספורטיביות וחברות לצד חיבור לקהילה וגיבוש הקהילה סביב הספורט.

תמיר זינגר ושניים מהשחקנים צילום החלוץ

תמיר זינגר עם חניכיו- צילומים: "החלוץ"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות