דף הבית / כללי / יוצאים לדרך

יוצאים לדרך

ביום שישי הקרוב, תצא עונת 2017/18 לדרך עם משחקים ראשונים במסגרת גביע השופטים. שתי הראשלציות העפילו אוטומטית לשלב הבא וישחקו את המשחק הראשון רק ביום שני.
האלופה- מכבי, תחכה למנצחת בין עירוני רחובות למ.כ חולון, ותקווה לא למעוד בדרך לשמירה על התואר הראשון בו זכתה בעונה שעברה. ביום שישי האחרון, קיימה הקבוצה משחק אימון מול סגניתה בעונה האחרונה- מכבי תל אביב. לעומת ראשון לציון שהתחזקה אף יותר בקיץ האחרון, מכבי תל אביב עשתה את הכיוון ההפוך ונראה שהשנה היא לא תתמודד בצמרת הגבוהה. חניכיו של סער פרנקל ניצחו די בקלות 30:21. כבר בדקות הראשונות פתחה ראשון לציון פער של שלושה שערים ושמרה עליו במשך כל המחצית הראשונה, הרבה בזכות יכולת טובה של רם טורקניץ ויוני רוזנטל. עד לסיום 30 הדקות הראשונות הפער צמח והתוצאה נעצרה על 14:9. ההגנה האגרסיבית המשיכה לעבוד היטב גם במחצית השנייה, ומכבי לא מצאה את עצמה. כבשו לראשון לציון: רם טורקניץ 6, טל גרא ועמית סטלמן 4 כל אחד, יוני רוזנטל ואיוון קאראצ׳יץ׳ 3 כל אחד, דור קלדרון ומתן גולץ 2 כל אחד, עומר גרא, אלמוג ריף, שי הרשקוביץ, לואיספה, דניאל פרידמן ורותם סגל 1 כל אחד.
הקבוצה המשיכה עם משחקי האימון גם ביום שני כששיחקה מול העולה החדשה לליגת העל- הפועל קריית אונו. המשחק החל צמוד כשהשוערים של שתי הקבוצות מגלים יכולת גבוהה, וכך אחרי שמונה דקות של משחק הובקעו רק שני שערים, אחד לכל צד. סער פרנקל עצר את המשחק במצב של 4:4 עם פסק זמן. האלופה פתחה פער קטן, אך המשחק נשאר צמוד. להפסקה ירדו הצהובים כחולים ביתרון 12:9. הפרש שלוש השערים נשמר גם בדקות הראשונות של המחצית השנייה. העצבים החלו לתת אותותיהם וכשנשארו 17 דקות לשחק, נותרה ראשון לציון עם ארבעה שחקנים אחרי שספגה שלוש הרחקות לשתי דקות. דווקא עם חיסרון מספרי, מכבי העבירה הילוך וברחה ל- 22:16. ההגנה המשיכה להיות אגרסיבית ובסיום 27:21 לאלופה. כבשו: עמית סטלמן 6, רם טורקניץ 5, דור קלדרון ויוני רוזנטל 3 כל אחד, דניאל פרידמן, איוון קאראצ׳יץ׳, שי הרשקוביץ וטל גרא 2 כל אחד, עומר גרא ומתן גולץ 1 כל אחד.
שחקני הפועל ראשון לציון של עידן מימון, עלו ביום ראשון על טיסה ישירות לבוסניה, שם יקיימו מחנה אימונים בן שמונה ימים, שיכלול בין היתר גם שלושה משחקי אימון מול קבוצות מקומיות. האדומים ישחקו מול אלופת בוסניה בוראץ באניה לוקה, בשורותיה משחק השוער בויאן "האנס" ליובישיץ' ששיחק בעבר בראשון לציון. משחק נוסף תקיים מול אחד המועדונים הגדולים בבוסניה- בוסנה סראייבו, ומשחק שלישי מול בוסנה ויסוקו.
אל המטוס עלתה הקבוצה במצב רוח טוב, אחרי שהספיקה לנצח שני משחקי אימון בשבוע שעבר. היא התמודדה מול חולון אותה מאמן אחיו של עידן, עומרי מימון, וניצחה אותה 35:23. ביום שישי, קיימה משחק אימון נוסף הפעם מול נס ציונה, וגם אותה הכניעה 33:23. המשחק התנהל בשליטה מלאה של האדומים מהרגע הראשון. מימון הרבה בחילופים ונתן לכל שחקני הסגל שלו זמן פרקט. במחצית הובילה הפועל 15:10. ראשון המשיכה להגדיל את היתרון גם במחצית השנייה עד לניצחון בהפרש של עשרה שערים. כמו מכבי, גם הפועל תמתין לדעת מי יריבתה במסגרת גביע השופטים ביום שני, בין המנצחת במשחק של קריית מוצקין והפועל רמת גן שיתקיים ביום שישי.

הפועל בסרייבו- צילום הפועל ראשון יד
האלופה מול סגניתה- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות