n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הטבות לחיילי מילואים תושבי חולון

הטבות לחיילי מילואים תושבי חולון

עיריית חולון מעניקה הטבות לחיילי המילואים, תושבי העיר, שגויסו במלחמת "חרבות ברזל". בין היתר, מוענקת הנחה בארנונה באופן אוטומטי ומבלי צורך להגיש מסמכים

תג יחידה חולון צילום דוברות עיריית חולון
צילום: עיריית חולון

עיריית חולון מעניקה הטבות לחיילי המילואים תושבי חולון, שגויסו במלחמת "חרבות ברזל", מתוך הערכה לפועלם למען המדינה ובשל הרצון להקל עליהם ועל בני משפחותיהם.

במסגרת ההנחה הקבועה בסכום הארנונה הכללית למחזיקים בנכס, שמוענקת בשיעור של 5% לכלל חיילי המילואים, תושבי העיר, זכאים המילואימניקים מגויסי מלחמת "חרבות ברזל" לקבל את ההנחה לשנת המס 2023, וזאת באופן אוטומטי, מבלי להגיש מסמכים.

הטבה זו התאפשרה הודות לפניית עיריית חולון לצה"ל בבקשה להעביר מוקדם מהרגיל רישומים עדכניים של הזכאים להנחה. בנוסף, אנשי אגף ההכנסות בעירייה יוצרים קשר באופן יזום עם תושבי העיר, שמשרתים בימים אלה במילואים, ומיידעים אותם בדבר זכויותיהם. יצוין, כי העירייה בוחנת דרכים נוספות למתן הטבות עבור ציבור זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. מה קורה עם ילדים שגרים בבית ההורים והיחדים במילואים. איזו הטבה יש לתושבי העיר במיחואים שהדירה לא רשומה על שמם וגרים אצל הנורים?

  2. שלום אני מבת ים כרגעה אני במילואים מתחילת המלחמה
    וישלי 2 ילדות וכרגעה אשתי בבית העם הילדה הקטנה העם העיריה יכול לעזור לי במשהו אני זכוכ לעזרה

  3. שלום, ומה קורה עם חייל שבמילויים בצו 8 שגר יחד עם ההורים בדירה שכורה ? החייל רק השתחרר מסדיר באפריל. תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות