n
דף הבית / בת ים / הוענקו דרגות לחיילים במרכז הרפואי וולפסון

הוענקו דרגות לחיילים במרכז הרפואי וולפסון

אמש (רביעי), התקיים טקס הענקת דרגות ל-12 חיילים וחיילות מיחידת ר״מ 2, שמלווים את החיילים הפצועים והמאושפזים.

חיילים דרגות ענת אנגל מורן ישראל צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

אמש התקיים טקס הענקת דרגות ל-12 חיילים וחיילות מיחידת ר״מ 2, שמלווים את החיילים הפצועים והמאושפזים.

הדרגות הוענקו ע״י ד״ר ענת אנגל, מנהלת המרכז הרפואי וולפסון, מורן ישראל, מפקד ר״מ 2 בוולפסון, ומפקד מרפא בטקס מרגש במיוחד בצל מלחמת ׳חרבות ברזל׳.

מנכ״לית וולפסון, ד״ר ענת אנגל: ״היה עבורי סימבולי ומרגש, להיות נוכחת בטקס חלוקת הדרגות של חיילי וחיילות ר״מ 2. אני מעריכה מאוד את עבודתם הקשה ואת המאמץ שלהם לסייע לחיילים הפצועים והמאושפזים לצד שיתוף הפעולה עם ביה״ח וולפסון״.

מורן ישראל, מפקד ר״מ 2 וולפסון: ״זו זכות גדולה לשרת את המדינה בעת הזו ולשרת ביחידה שכל תכליתה היא דאגה לחיילים ולמשפחותיהם. בשבת הארורה נקראנו להתייצב ומאז ועד היום עושה היחידה מלאכת קודש ועל כך הערכתי הרבה אליכם.

ביה״ח וולפסון הוא בית. השותפות עם הנהלת ביה״ח מאפשרת לנו לתת את הטיפול המיטבי לחיילנו. אני רוצה להודות לד״ר ענת אנגל ולצוות המדהים שלה, על המסירות והנכונות לסייע לצה״ל ולחייליו במאמצים השונים. מי יתן ונדע ימים שקטים ובטוחים״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות