n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / טלי קון תובעת מיליונים מעיריית חולון!

טלי קון תובעת מיליונים מעיריית חולון!

שנה וחצי אחרי שנפל עליה עמוד תאורה וגרם לפציעתה הקשה, טלי קון תובעת מיליונים מעיריית חולון. "נשארתי נכה גם פיזית וגם בנפש" העירייה בתגובה: "נגיב בבית המשפט"

טלי קון בבית החולים צילום פרטי
טלי קון בבית החולים לאחר פציעתה
(רועי אסף)

את היום הנורא ה- 25 בספטמבר 2021 – טלי קון מחולון, לא תשכח לעולם. בצהריי שבת בזמן שטיילה עם ילדתה וכלבה, קרס עליה עמוד תאורה ברחוב יגאל ידין בעיר וריסק את רגלה. ועם כל הכאב, היא עוד יכולה הייתה בהחלט להגיד שיצאה בזול מכיוון שאם לא הייתה מספיקה לזוז, העמוד היה יכול לעשות נזק הרבה יותר קשה.

עמוד תאורה טלי קון צילום שגיא קון

היום הנורא בחייה של טלי. צילום: שגיא קון

כעת, שנה וחצי לאחר אותו מקרה ששינה את חייה, היא תובעת מיליונים מעיריית חולון באמצעות משרד עורכי הדין עמיקם חרל"פ ושות'. בכתב התביעה נטען כי העירייה פעלה ברשלנות כשלא טיפלה בעמוד החלוד, זאת למרות שתושבים התלוננו עוד לפני המקרה המצער של טלי. למעשה, רק לאחר שנפל וגרם לנזק, החליטו בעירייה להחליף את עמודי התאורה, כך על פי התביעה.

עורכי דינה של טלי, עו"ד עמיקם חרל"פ ועו"ד מעין כזם: "מקרה זה הינו דוגמא מובהקת למחדל של הרשות המקומית חולון, שהתרשלה בהתייחסותה לתלונות התושבים בגין מצב תחזוקת העמודים בעיר. הכתובת הייתה על הקיר ורק בדרך נס המקרה לא הסתיים במוות.

עם זאת, העובדה שטלי נפגעה בצורה כל כך קשה, שלמעשה הרסה את חייה, מחייבת את הרשות לעשות חשבון נפש, לקחת אחריות, לפצות אותה בגין הנזק החמור שנגרם לה – ולדאוג לכך שתשתיות העיר לא יהוו סכנה לתושבים, כדי שמקרים מסוג זה לא ישנו".

מעין כזם עמיקם חרלפ צילום משרד עורכי דין עמיקם חרלפ ושות

עורכי הדין מעין כזם ועמיקם חרל"פ. צילום: משרד עורכי דין עמיקם חרל"פ ושות'

טלי, בת 43, דמות מוכרת בעיר שעד הפציעה הקשה הופיעה בכל הארץ בתור כוכבת הילדים "טלי מבולבלי" ומאז לא חזרה אל הדמות האהובה והפסיקה לשמח ילדים באירועים וימי הולדת.

טלי מבולבלי בהופעה צילום פרטי

טלי מספרת ל"גל גפן": "אני נמצאת בגיהנום כבר שנה וחצי. אם חשבתי שיום הפציעה היה נורא, מה שעיריית חולון מעבירה אותי נורא לא פחות. בשנה וחצי הזאת עברתי לא פחות מ-8 וועדות רפואיות ואחרי כל זה, מהעירייה שולחים לי חברת ביטוח משלהם שיבדקו אותי שוב. לא מספיק להם המסמכים שכבר יש לי. אני באמת מבקשת שבעיריית חולון יפסיקו להתעלל בי אחרי מה שעברתי"

 -ספרי לנו על מצבך שנה וחצי אחרי המקרה?

"אני נכה, נשארתי נכה ולצערי לא רק פיזית גם נפשית. הרופאים בישרו לי שלעולם לא אוכל לחזור להיות טלי של לפני הפציעה. אני נמצאת בטיפולי פזיותרפיה וגם בטיפולים פסיכולוגיים ועם פגישה אחת לחודש גם עם פסיכיאטר. יש לי חרדות וטראומות ואני מטופלת גם בכדורים."

טלי קון ברך פצועה צילום פרטי

איך הבנות מתמודדות עם כל מה שקרה?

"גם הבנות שלי מטופלות אצל פסיכולוג ולמזלי הגדול שתיהן מקבלות חיבוק חם ואוהב מבתי הספר שלהן. בית הספר "הס" וחטיבת הביניים "אורט חולון" תומכים בהן מהרגע הראשון, מכילים אותן ונותנים לי כאמא, הרבה שקט נפשי לדעת שהן בידיים הכי טובות בשעות הלימודים."

-מה עם "טלי מבולבלי", הדמות האהובה שהיתה חלק ממך שנים רבות?

"אתה מדבר איתי על זה ואני עם דמעות בעינים. לצערי לא אוכל יותר להיות 'טלי מבולבלי' וזה קורע אותי מבפנים. זה ברמה שאני לא מסוגלת לרדת למקלט ולהסתכל על התלבושות והציוד של ההופעה. באים אלי ליצנים לבקש ציוד, אני פשוט נותנת להם את המפתח ושולחת אותם לקחת מה שהם רוצים.

אספר לך סיפור ממש מהשבוע האחרון. הגעתי לעדלאידע שהייתה לא רחוק מהבית שלי, זיהו אותי הורים וילדים בתור טלי מבולבלי, ניגשו אלי, חיבקו אותי וזה ריגש אותי כל כך. אחת האימהות שראתה אותי ריגשה אותי במיוחד אחרי שהופעתי בימי ההולדת של כל ארבעת ילדיה. נזכרנו ובכינו ביחד. לצערי, מטלי מבולבלי יישארו רק זכרונות".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "אנו מצרים על פציעתה של התושבת ומאחלים לה החלמה. העירייה תגיב ישירות לבית המשפט ולא באמצעות כלי התקשורת."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות