n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / האם פרויקט פינוי בינוי בקוגל ייעצר?

האם פרויקט פינוי בינוי בקוגל ייעצר?

אחרי שכבר הושג הרוב הדרוש לפרויקט פינוי בינוי במתחם קוגל, העירייה החליטה להוסיף אליו עוד 32 דירות של רחוב השומרון שתושביו עדיין לא חתמו והמיזם נעצר

מנוף מנופים אתר בניה צילום PIXABAY
צילום אילוסטרציה: PIXABAY

לפני כ-5 שנים, חתמה קבוצת תדהר על הסכם פינוי בינוי במתחם קוגל, הכולל בסך הכל 108 דירות ושבמקומן יוקמו 4 מבנים שייכללו 650 דירות וביניהם גם מגדל בן 30 קומות ומבנה תעסוקה.

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בחולון, החליטה לצרף אל הפרוייקט גם ארבעה בניינים ברחוב השומרון שלא היו בתוכניות המקוריות וזאת אחרי שכבר הושגו 80% מחתימות דיירי המתחם בקוגל.

בעלי הדירות בקוגל וחברת תדהר, הגישו התנגדות באמצעות עו"ד משה רז כהן ובין היתר נטען כי אחרי שכבר הושגו החתימות הרצויות, כעת צריך לחכות גם לחתימות דיירי רחוב השומרון שאף אחד מהם עדיין לא הסכים לתוכנית ולמעשה הם מתנגדים למיזם ודורשים לפתוח מחדש את המשא ומתן עם החברה.

עוד נטען כי אופי המבנים ברחוב השומרון שונה מהבניינים בקוגל ושעצירת הפרוייקט תגרום לנזק כלכלי גדול לדיירים שכבר חתמו. בשורה התחתונה אומרים דיירי קוגל וחברת תדהר כי אם העירייה תעמוד בכוונתה לצרף את הבניינים ברחוב השומרון- הפרויקט ייעצר.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "תוכנית קוגל נמצאת לקראת דיון בהתנגדויות בוועדה המחוזית, והתייחסות הוועדה המקומית להתנגדויות תהיה במסגרת הדיון. תכנון עירוני צריך לקחת בחשבון מכלול רחב של שיקולים ואינטרסים ולאזן ביניהם באופן מיטבי".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות