n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון מציגה: חוף הים הוא של כולם

ראשון לציון מציגה: חוף הים הוא של כולם

עיריית ראשון לציון קיימה אתמול (שני) את אירוע 'אבטיח על גלגלים' השנתי, במהלכו זכו אנשים עם מוגבלויות להיכנס לים בזכות עגלות ייחודיות, ונהנו מהפנינג בחוף תל יונה

חוף ים מוגבלויות נכים צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון ערכה אתמול (שני) הפנינג עבור אנשים עם מוגבלויות בחוף הים. מדובר במסורת רבת שנים, ופותחת את אירועי החופש הגדול. הילדים והבוגרים הנרגשים זכו להיכנס למים בזכות עגלות נכים ייחודיות המאפשרות לכל אדם עם מגבלת תנועה להיכנס למים.

החוגגים אף נהנו מדוכנים, מוזיקה ואבטיחים. את האירוע הובילו מינהל קהילה – אגף נוער וצעירים, אגף שיקום נכויות במינהל לשילוב חברתי, אגף חופים, כנפיים של קרמבו, תנועת הנוער מכבי צעיר, פרלמנט הילדים והנוער ומרכז הנוער "גלים".

במהלך חודשי הקיץ מעסיקה עיריית ראשון לציון בני נוער במגוון תחומים, כאשר אחד מהם הוא עוזרי מציל בחוף הים. הנערים, שעברו הכשרה ייעודית, יוצבו במהלך הקיץ בחוף הנכים ויסייעו לאנשים עם מוגבלויות להיכנס לים.

רז קינסטליך חוף ים מוגבלויות צילום דוברות ראשון לציון

אנשים עם מוגבלויות יכולים להיכנס עם כסא הגלגלים או עם העגלות הייעודיות עד למים בזכות שביל סלול, וכן יכולים ליהנות מצל בעקבות בניית ציליות בחוף. כמו כן, בכל תחנות ההצלה יש עגלות לאנשים עם מוגבלות תנועה שניתן להשתמש בהן בחינם, וזאת בנוסף לעגלות הנגשה ימיות שנמצאות אצל המצילים בחופים. בנוסף לכך, בעירייה הגדילו את כמות חניות הנכים בחוף הים.

מיזם אבטיח על גלגלים נולד בעיריית ראשון לציון בעקבות מפגש משותף שנעשה עם הורים לילדים עם מוגבלות. אנשי המקצוע בעירייה שמעו את הצרכים ופיתחו את השירות בהתאם.

חוף ים נכים צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות