n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / במעמד צד אחד

במעמד צד אחד

ירמיהו חולון לא התקשתה להביס את 5:0 את מ.ס הפועל לוד, והתבססה במקום החמישי של טבלת ליגה א' דרום

ירמיהו חולון 2 צילום רועי אסף
(רועי אסף)

מספר ימים אחרי ההפסד המאכזב לשמשון תל אביב, הגיעה התאוששות מרשימה של קבוצת מ.כ ירמיהו חולון, עם 5 שערים שכבשו חניכיו של מוסא בן חיים במשחק הביתי מול מ.ס הפועל לוד מהתחתית.

אחרי כמעט חצי שעה של משחק פושר וגישושים, נפתחה החגיגה בצהוב סגול עם שער ראשון של בן רוזיליו בדקה ה-29. חלפו 2 דקות בלבד ודסאלין אייילה כבש את השער היפה במשחק והכפיל את התוצאה לזכות חולון. הבליץ החולוני נמשך ובדקה ה-39 כבש ספיר רוזן את השער השלישי במשחק וקבע את תוצאת המחצית.

ירמיהו חולון צילום רועי אסף

חמש דקות בתוך המחצית השניה כבש איילה את השער השני שלו והרביעי של חולון, ובדקה ה-56 כבש סהר ברמי את השער האחרון במשחק וקבע 5:0 לחולוניה. עד לסיום ביצע בן חיים 5 חילופים ונתן דקות לשחקני הספסל הצעירים: עידו שרון, רוי בנבניסטי, אדיר חליפה, רם עוזרי ושגיא מידן שאומנם לא כבשו, אבל שמרו על המשחק בשליטה ביתית עד לסיום.

ירמיהו חולון 1 צילום רועי אסף

בעקבות הניצחון התבססה חולון במקום החמישי ופתחה פער של 5 נקודות מיבנה שהפסידה לשמשון תל אביב. בסוף השבוע תצא חולון ליבנה למשחק מול הדולקת אחריה ובקבוצה ממשיכים להסתכל קדימה בתקווה להמשיך את המומנטום ולרשום ניצחון על היריבה שבסיבוב הקודם סיימה איתה בתיקו מאופס בחולון.

ירמיהו חולון 3 צילום רועי אסף

חמסה! ירמיהו חולון חוגגת. צילומים: רועי אסף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות