n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ביקורת פתע של מנכ"ל משרד התחבורה במשרד הרישוי חולון

ביקורת פתע של מנכ"ל משרד התחבורה במשרד הרישוי חולון

מנכ''ל משרד התחבורה קיים ביקור פתע במשרד הרישוי בחולון: ״נפעל ליישם את מדיניות שרת התחבורה לשיפור השירות. תוספת כח אדם תתרום לקיצור ההמתנה והגברת הזמינות״

משה בן זקן צילום משרד התחבורה
מנכ"ל משרד התחבורה- משה בן זקן, בביקורו במשרד הרישוי חולון. צילום: משרד התחבורה

מנכ"ל משרד התחבורה משה בן-זקן ביקר בסניף משרד הרישוי בחולון, ללא התרעה מראש, במטרה ללמוד מקרוב על הבעיות והאתגרים, ולחשוב יחד עם העובדים והמנהלים על דרכים לשפר ולייעל את השירות לציבור. את הביקור ביצע המנכ״ל במסגרת המדיניות שמובילה שרת התחבורה מירי רגב לשיפור השירות לאזרח.

בחודש שעבר הפתיע המנכ"ל בביקור בסניף ירושלים, והשרה רגב ביצעה ביקור פתע בסניף חיפה, במסגרת מדיניות שרת התחבורה שקבעה כיעד אסטרטגי לשפר את השירות לאזרח, לקצר זמני המתנה ולייעל את השירות הניתן בסניפים.

הפעם התמקד הביקור במשרד הרישוי בחולון, הסניף הגדול בארץ המטפל במאות אלפי מבקרים בשנה. הסניף משרת אוכלוסייה רחבה ביותר ומספק שירותים שאינם ניתנים בסניפים אחרים. בתום הביקור הודיע המנכ"ל כי נדרש תיגבור מיידי של מצבת כח האדם שיאפשר קיצור זמני המתנה ותורים, הגברת זמינות ושיפור השירות.

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "עם כניסתה לתפקיד הורתה שרת התחבורה מירי רגב על ביצוע מהפכה בכל הנוגע לשירות לאזרח. המצב במשרדי הרישוי דורש טיפול ואנו עושים מאמצים רבים כדי לאפשר לכל נהג ובעל רכב לבצע את רוב הפעולות הנדרשות לו באופן מקוון. עם זאת, הסניפים הם עדיין מרכיב חשוב בפעילותנו, הן לאוכלוסיות המתקשות בקבלת שירותים דיגיטליים, והן לביצוע פעולות מורכבות המחייבות הגעה לסניף.

במקביל להרחבת השירותים הדיגיטליים, נמשיך להשקיע בשיפור השירות לאזרח, בקיצור התורים וביצירת סביבה נעימה ומכבדת במשרדי הרישוי. הביקור היום חידד את הצורך בהשקת רפורמת שירות מקיפה במשרדי הרישוי. לאור מעמדו המוביל של סניף חולון, החלטתי כי הפיילוט לשיפור השירות יושק כאן, וכי סניף חולון יהפוך למופת לכל השאר."

המנכ"ל שוחח עם המבקרים שבאו לקבל מגוון שירותים, וראה מקרוב את הבעיות ואת העיכובים. המנכ"ל התרשם כי למרות שהפונים נרשמים במערכת זימון התורים, עומס הפניות גורם להתארכות זמני ההמתנה ולצפיפות באולם הקבלה. המנכ"ל הורה כאמור על בחינה מיידית של תוספת כוח אדם, ועל גיוס דיילים שיסייעו למבקרים בהכוונה ובפתרון בעיות אשר אינן מצריכות המתנה בתור.

בהמשך פגש המנכ"ל את עובדי המשרד והמנהלים, הודה להם על העבודה המסורה וביקש לשמוע על רעיונותיהם לקיצור התורים ולשיפור השירות. במהלך הסיור התרשם המנכ"ל כי פניות רבות עוסקות בתווי נכה. המנכ"ל ביקש מעובדי הסניף לוודא כי נכים הזכאים לכך יתקבלו בלי תור ויקבלושירות המתחשב בצרכיהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות