n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אי שם מעבר לקשת

אי שם מעבר לקשת

בימים כתיקונם, אוהדי חולוניה היו חוגגים את הניצחון השני ברציפות באירופה וכבר מתכננים את הטיסה למשחק החוץ הבא. אך במציאות הנוכחית, אנחנו מודים ללוחמים בסגול על עוד ערב של אסקפיזם, וחוזרים להתעדכן מה קורה בעזה

ניב משגב צילום FIBA BASKETBALL
ניב משגב מרחף בריגה- צילום: FIBA BASKETBALL
(רועי אסף)

הפועל חולון, רשמה אמש (רביעי) את הניצחון השני שלה באירופה ושמרה על מאזן מושלם. אחרי הניצחון על אלופת המפעל בון הגרמנית, חולוניה "אירחה" בביתה הזמני שבריגה, את הקבוצה הספרדית ריו בראוגן וניצחה 84:79 עם משחק מצוין של אמין נואה, ניב משגב וגם לא פחות מ-61% מחוץ לקשת השלוש.

גם הפעם, עם כל הכבוד למפעל ולחשיבות הספורטיבית, המשחק היה הדבר השולי ובחולון ניצלו גם את הערב הזה בשביל להזכיר לעולם שברצועת עזה מתנהלת לחימה במטרה להחזיר הביתה 240 חטופים שנמצאים בשבי החמאס.

תמונות החטופים 1 צילום הפועל חולון

היציעים שהיו ריקים מקהל, התמלאו בתמונות החטופים לצד דגל ישראל ועוד לפני שריקת הפתיחה נערכה דקת דומייה כאשר שחקני חולון לובשים חולצות שחורות עם התמונות של הגר ברודץ ושלושת ילדיה – עפרי בת ה-10, יובל בן ה-8 ואוריה בן ה-4.5, המוחזקים בעזה.

תמונות החטופים צילום הפועל חולון

תמונות החטופים ביציעים הריקים- צילומים: הפועל חולון

וכן, היה גם משחק וגם הפעם הוא הסתיים עם ניצחון חולוני. הדקות הראשונות עוד היו צמודות אך כמו במשחק מול בון, משגב וג'סטין שעלו מהספסל, הכניסו אנרגיות והובילו ריצה שהסתיימה עם 22:14 בתום 10 הדקות הראשונות.

חולון המשיכה לרוץ ברבע השני עם אחוזים נפלאים מחוץ לקשת ואסיסט אחד ענק של הקפטן ניב משגב לג'סטין סמית שהסתיים בדאנק מהדהד. הפרש השיא עמד על 13, הספרדים נתנו גז לקראת סיום המחצית והיא הסתיימה בתוצאה 43:33 לסגולים.

דאוסן וחנוכי עלו לוהטים לפתיחת המחצית השנייה והובילו את חולוניה ליתרון שיא של 18 נקודות. הספרדים ניסו להתקרב, אבל האריס וקרופורד הצטרפו גם הם אל החגיגה מחוץ לקשת ושמרו על ההפרש הדו ספרתי לזמן קצר לפני שגארסיה הספרדי התחיל למזער נזקים וקלע בלי הפסקה. ההפרש נחתך כמעט לחלוטין אך עד לסיום הרבע השלישי, משגב עם שלשה נוספת החזיר את האוויר וקבע 67:59.

שון דאוסן צילום FIBA BASKETBALL

דאוסן בדרך לעוד שתיים

הספרדים הרגישו שהם יכולים לחזור למשחק ואכן פתחו מצוין את הרבע האחרון. ההפרש הצטמצם עד כדי נקודה אחת בלבד כשלוח התוצאות הראה 71:70. אך חולון, לא נתנה לאורחים להפוך את התוצאה כשהיא ממשיכה לשמור על אחוזים גבוהים במיוחד מחוץ לקשת.

משגב דאוסן קרופורד חנוכי צילום FIBA BASKETBALL

משגב, דאוסן, קרופורד וחנוכי מרוצים ובצדק

הספרדים לא ויתרו, שוב הורידו עד כדי נקודה אחת, אך הסיום היה של אמין נואה שקבר שלשה ענקית עם הקרש והוריד סופית את האוויר מהמפרשים הספרדיים. בסיום- 84:79 חשוב לחולון, שנשארה היחידה עם מאזן מושלם בבית F.

סי.ג'י האריס צילום FIBA BASKETBALL

האריס חוגג בסיום עם הג'וניור

קלעו: נואה 19, האריס 15, דאוסן 11, משגב 10, קרופורד, סמית וחנוכי 8 כל אחד, עמיר 3, ארצי 2.

ביום רביעי הבא, שתי הקבוצות תפגשנה שוב, הפעם בספרד, ובחולון ישמחו לשחזר את התוצאה. אל הסגולים יצטרף למשחק בספרד הזר החדש ניק ג'ונסון, שחתם במקום אחמד קייבר.

שחר עמיר צילום FIBA BASKETBALL

שחר עמיר מעודד מהספסל כשהוא עם חולצת החטופים

צילומים מהמשחק: FIBA BASKETBALL

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות