n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראש העיר רז קינסטליך חוגג יום הולדת -44

ראש העיר רז קינסטליך חוגג יום הולדת -44

רז קינסטליך ראש העיר חגג הבוקר את יום הולדתו ה-44 בלשכתו, מה הוא מאחל לעצמו ומה איחלו לו חברי סיעתו עידן מזרחי ואבי חיים ?

רז יום הולדת קרדיט דוברות

איך אומרים? יום הולדת פעם בשנה, אז היום תורו של ראש העיר רז קינסטליך להתהדר בכך והוא חוגג 44 אביבים, "גל גפן ראשון לציון " בירך את ראש העיר ובירר  מה הוא מאחל לעצמו ליום הולדתו בפן המקצועי/עירוני.

"נולדתי, גדלתי והתחנכתי בעיר הזו. אני כאן כל חיי ולפני שלוש שנים וחצי עוד מעט, נפלה בחלקי הזכות להיבחר לראשות העיר ולעמוד בראשה.
ראשון לציון בתנופה בכל התחומים ואין דבר מרגש מלראות את הבית שלך בכזו צמיחה.
אני קם בכל בוקר בתחושת סיפוק מדהימה, אני מאחל לעצמי להמשיך ולשרת את תושבי ותושבות העיר הזו עוד שנים ארוכות.

. מה אתה מאחל לעצמך בפן האישי משפחתי?

לא הייתי יכול להגיע לאן שהגעתי ולא הייתי יכול להיות הראש עירייה שאני היום, אילולא התמיכה, האהבה והעידוד של המשפחה שלי. משפחה זה הכל בחיים ואני מאחל לעצמי להמשיך ולהיות בעל טוב לאשתי המדהימה גלי, אבא טוב ומסור לשני הבנים שלי ריף ורוי ולהיות חלק ממשפחה עניפה ואוהבת כמו שיש לי, לא צריך יותר מזה בחיים.

עידן מזרחי בירך בפוסט מרגש את ראש העיר
"רז אחי הגדול ,אתחיל במזל טוב, בריאות אושר ושרק תחייך כל החיים!!
21 שנים יחד – מאז גיל 14 , הזמן רץ רז!

זכיתי בחבר אמיתי, אח גדול שתמיד שומר דואג ובאמת אוהב!

אני רוצה לאחל לך שיחד עם גלי המדהימה (שרלה) תמשיכו לגדל בית נפלא וילדים נסיכים כמו ריפי ורוי.
תמיד כיף להיות דוד עידן שמגיע לבקר 🙂 אתם ללא ספק המשפחה השנייה שלי.

שתמשיך לנהל ולהנהיג את העיר שלנו למקומות טובים כפי שאתה עושה בהצלחה גדולה ועם נחישוק ותשוקה מטורפת!
הכי חשוב שנמשיך להיות חברים כל כך טובים לפחות עוד 21 שנים קדימה ונדחוף אחד את השני לקצה גבול היכולת, אין ספק שגם השמיים הם לא הגבול עבורך.

החגיגות מתחילות היום וימשכו כמה ימים, מקווה שאתה בכושר.. תמיד פה איתך, אוהב אותך אהבת אמת .

 

עידן

 

 

 

גם סגנו של רז קינסטליך אבי חיים בירך באופן מרגש

"רז אחי היקר,
כבר 10 שנים אנחנו יחד יום יום שעה שעה הפכת לאחת הדמויות אם לא הכי המשמעותיות בחיי.. שותף לדרך חבר שהפך לאח ובן משפחה!!!!בודדים האנשים אשר זוכים כי האדם הקרוב אליהם ביותר יהיה גם השותף, הבוס איש הסוד וראש העיר של כולם… זה מושלם אבל זה גם לא פחות קשה לשמור על זה ככה .אנו עובדים יחד וכל פעם אני מגלה מחדש, כמה שאתה צומח ומתחדש מדי יום עם שלל הרעיונות היצירתיים שלך, אדם מיוחד בדרכך שלך והדרך היא דרך קשה ויצירתית כדי לרצות את כולם
אני רוצה לברך אותך בכל הטוב שיש לעולם להציע, ויש לו. אאחל לך את מה שאני מאחל לעצמי ולמשפחתי, שתדע אושר עם גלי היקרה, ריף ורוי, בריאות איתנה, והמשך הרצון והיכולת לכבוש פסגות ומטרות כמו שרק אתה יודע. אאחל שהגאווה המשפחתית והכבוד לפיני ועליזה היקרים תוך היותך אח למופת לשרון ואמיר, ימשיכו ללוות אותך בכל צעד וצעד. מעריץ אותך על כך .
יום יום אני רואה את העבודה הרבה וההשקעה למען העיר!! בחרת לשרת את הציבור וכך אתה עושה למען העיר – שירות במלוא מובן המילה. אני יודע כמה חשוב לך שכל פניה או בקשה תענה בהקדם,
האכפתיות והנתינה ממלאות אותך בסיפוק תמידי, מי כמוני יודע . אתה אדם מלא כריזמה ונחישות, כזה שסוחף אחריו את כולם, מלא ברגש, חמלה והרבה מהטוב שיש באדם. רז אחי היקר, המשך עשייה מבורכת למען העיר ותושביה. אז למרות שיש גם ויכוחים ומריבות אבל ככה זה במשפחה … בסוף האהבה החברות גוברים על כל מכשול , ויש כאלו ויהיו כאלו אבל תמיד השניים טובים מהאחד
אוהב אותך ותמיד פה בשבילך אדוני ראש העיר "

 

אבי חיים פרטי

 

 

 

וגל גפן מאחל: " כל שתבקש לו יהי " . רק בשמחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות