n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אזור: הרוג בתאונת אופנוע

אזור: הרוג בתאונת אופנוע

רוכב אופנוע התנגש במעקה בטיחות סמוך לצומת הכניסה לאזור

תאונה צומת אופנוע צילום דוברות איחוד הצלה

בשעה 15:21 (יום רביעי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 44 ממחלף השבעה לכיוון בית דגן סמוך לצומת הכניסה לאזור.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר בן 35.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ליאור הראל סיפר: "רוכב האופנוע שכב בסמוך לגדר ההפרדה בשול הימני כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ממושכות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

תאונה תאונת דרכים צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

ליאור ארגי חובש באיחוד הצלה שביצע בו פעולות החייאה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע שהתנגש במעקה בטיחות".

יניב אביוב חובש באיחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות ההחייאה הוסיף: "ביצענו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו אך למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

משטרת ישראל שלחה למקום בוחן תנועה ופתחה בחקירה לנסיבות האירוע.

תאונה צומת תאונת דרכים צילום דוברות איחוד הצלה

צילום מזירת האירוע: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות