n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ג'ו רגלנד חגג את יום ירושלים!

ג'ו רגלנד חגג את יום ירושלים!

הרכז של חולוניה עשה קסמים בארנה הירושלמית וסיים עם 40 נקודות שהעניקו ניצחון ענק לסגולים שינסו ביום שני לסגור עניין ולהעפיל לגמר הפלייאוף!

ג'ו רגלנד פרדי בורדיון צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה
ג'ו רגלנד חוגג עם פרדי בורדיון- צילום: לירון מולדובן מנהלת הליגה

למעלה מאלף אוהדים ליוו את הפועל חולון בצהריי יום שישי אל עיר הבירה, למשחק הראשון במסגרת חצי גמר הפלייאוף מול הפועל המקומית, משחק שנערך במקביל לפתיחת אירועי "יום ירושלים". 

צעדת אוהדי הפועל חולון בירושלים צילום רועי אסף

הצעדה שלפני הסערה- הצבא הסגול בכניסה לארנה הירושלמית- צילום: רועי אסף

האוהדים הסגולים ערכו צעדה קצרה מאיצטדיון טדי הסמוך ועד לכניסה לארנה שלא האירה להם פנים בשנים האחרונות בלשון המעטה. גם העונה הספיקה חולון להפסיד כבר פעמיים במגרש האדום זאת בנוסף להפסד הכואב בחולון שהשלים סוויפ אכזרי בליגה הסדירה.

קהל הפועל חולון צילום רועי אסף

הקהל החולוני סוף סוף רואה ניצחון בארנה- צילום: רועי אסף

הפעם, הכל נראה אחרת הודות לשחקן אחד שהיה גדול על הירושלמים ועם היכולת שהציג באותו היום, גדול גם על הליגה הישראלית או על כל ליגה אחרת באירופה. ג'ו רגלנד במופע יחיד ענק שנראה כאילו לקוח מאיזה סרט ספורט קלישאתי, היה בלתי ניתן לעצירה ופשוט התעלל בירושלמים בדרך ל-40 נקודות עם שורה סטטיסטית בלתי נתפסת שכללה 8 קליעות מדויקות מחוץ לקשת, 9 אסיסטים, 7 ריבאונדים ומדד 49! 

ג'ו רגלנד צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

ריחף כמו פרפר, עקץ כמו דבורה! ג'ו רגלנד נהנה מכל רגע בירושלים- צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

בשלב מסוים, הקהל החולוני והקהל הירושלמי הגיבו באותה הצורה לסלים של רגלנד, עם הראש בין הידיים. בניגוד לאוהדים האדומים שנשארו באותה הפוזה גם בסיום, האוהדים החולונים לא ידעו את נפשם מרוב אושר ונשארו לחגוג ביציע במשך דקות ארוכות לאחר סיום המשחק שנחתם בתוצאה 93:78.

לצידו של רגלנד, היו לעזר טיירוס מגי שסיים עם 18 וגם הפתעה נעימה בדמותו של היידן דלטון, שנרשם למשחק ממש ברגע האחרון במקומו של סטיב זאק שנפצע באימון המסכם ולא ישחק גם במשחק השני. דלטון סיים עם 13, הוסיף 7 ריבאונדים וגם חסם פעמיים.

היידן דלטון צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

השפן של גודס, היידן דלטון- צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

חולון שלטה מהרגע הראשון ולא נתנה לירושלמים להוליך אפילו פעם אחת. היתרון נע במשך רוב הזמן בין 12-17 נקודות הפרש עם שיא של 19 במהלך הרבע השלישי. בכל פעם שהיה נדמה שהירושלמים מצליחים לצמצם מעט ואולי לחזור למשחק, רגלנד דאג להרחיק את חולון ולשמור על המשחק בצד הנכון.

הפועל חולון צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

חולוניה חוגגת בארנה הירושלמית- צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

ואחרי כל החגיגות צריך לזכור שחולון עברה רק חצי דרך ומחר (שני), היא תעשה הכל בשביל לסיים את הסדרה ולהעפיל לגמר. לראשונה מאז הוקם ההיכל הסגול החדש במקום אולם הפחים האגדי, הוא צפוי להיות מלא עד אפס מקום כשכל הכרטיסים נמכרו בתוך יממה אחת בלבד! 

למעלה מ-5000 אוהדים מתכננים לתת הצגה חסרת תקדים עם מטרה אחת ברורה: לא לחזור לארנה הירושלמית ביום חמישי, כי כולם יודעים שיהיה קשה מאוד לשחזר את ההופעה הבלתי נשכחת של חולוניה מיום שישי האחרון.

ג'ו רגלנד מצטיין צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

הופעה בלתי נשכחת- צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

(רועי אסף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרח

את האליפות בהיכל הקרח אתם לא רוצים לפספס

תפריט נגישות