n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מתנדבי העירייה סיימו קורס כיבוי אש

מתנדבי העירייה סיימו קורס כיבוי אש

אתמול (שלישי) הגיע לסיומו קורס כיבוי אש ל-32 מתנדבי עיריית חולון. הקורס התקיים במשך כחודשיים וחצי בתחנה אזורית חולון, ע״י לוחמי האש של התחנה ובראשם מפקד הקורס: רשף אמיר בן חמו

קורס כיבוי למתנדבי עיריית חולון- צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

אתמול (שלישי), הגיע לסיומו קורס כיבוי אש ל-32 מתנדבי עיריית חולון. הקורס התקיים במשך כחודשיים וחצי בתחנה אזורית חולון, ע״י לוחמי האש של התחנה ובראשם מפקד הקורס: רשף אמיר בן חמו ומדריכיו: רס״ל שלומי חכמון, סמל איריס זריני, סמל טל פחימה ורב״כ דור עמית.

לוחמי האש נתנו למתנדבים כלים להתמודדות במקרה חירום ולימדו את המתנדבים לפעול לצמצום הסכנות בעת הצורך. המתנדבים עברו על מגוון תכנים הקשורים בעולם החירום כגון: ביגוד מיגון לוחמי האש, הפעלת מערכת נשימה פתוחה, פריסת קווי מים, התמודדות בכיבוי שריפות, סריקות לאיתור לכודים, הפעלת משאבת רכב הכיבוי, עלייה על סולם גבהים ועוד מגוון כלים אשר משמשים את לוחמי האש בתפקיד הצלת נפש ורכוש.

קורס כיבוי למתנדבי עיריית חולון- צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (2)

מפקד התחנה טפסר משנה שאול רחמים ציין: ״קורס המתנדבים הוא חשוב וישרת אותנו כמכפיל כוח בשעת חירום. אני סמוך ובטוח שתסייעו בעת הצורך על הצד הטוב ביותר וגאה להרחיב את מערך המתנדבים בעשייה לטובת הצלת חיים. אני גאה בסגל שנתן את הכלים והידע להצלחת הקורס״.

בטקס הסיום חולקו תעודות הערכה בראשות ראש העיר מר מוטי ששון וקב״ט עיריית חולון מר דרור שליו והמתנדבים ביצעו תצוגת תכלית של תרגיל המסכם את התכנים שנלמדו בקורס.

קורס כיבוי למתנדבי עיריית חולון- צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (3)

צילומים: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות