דף הבית / כללי / מאמן חדש לכתומים

מאמן חדש לכתומים

במכבי ראשון לציון, מנסים לאחות את השברים מהשבועיים הסוערים שעברו על המועדון במהלכן הוחלט על סיום דרכו של מאמן הקבוצה- צביקה שרף, שחרור הזרים- דיוויד וויבר ומרקיז רייט והעמדתו לדין של הזר קמרון לונג ששבת על דעת עצמו ולא התייצב לאימונים ולמשחק הליגה האחרון מול מכבי תל אביב.

בימים האחרונים, נראה שהעניינים מתחילים לחזור לשגרה. בתור התחלה מונה מאמן חדש לקבוצה- גיא גודס, שעד לפני שבועיים שימש כעוזר המאמן של נבן ספחיה במכבי תל אביב, שם סיימו את דרכם ביחד. את המועדון הכתום מכיר גודס היטב. לפני כמעט 15 שנים, הייתה ראשון לציון התחנה הראשונה שלו בתור מאמן, זאת לאחר שסיים את הקריירה הארוכה שלו כשחקן, בקבוצה. גיא בן ה-47, שימש כמאמן ראשי בנוסף למכבי ראשון לציון, גם בהפועל ירושלים, אך בעיקר כעוזר מאמן במכבי תל אביב שם שיתף פעולה בין היתר עם המאמן היוצא- צביקה שרף. גודס אמר לאחר האימון הראשון שהעביר עם שחקניו החדשים: "מרגש מאוד לחזור שוב למועדון אחרי 14 שנים. סיימתי פה את הקריירה שלי כקפטן והתחלתי את קריירת האימון. אני לא קוסם, אנחנו עדיין חסרים שני זרים וצריך את הזמן לחזור לדרך המלך".

גם בגזרת קמרון לונג, נראה שהכל נרגע. השחקן הועמד לוועדת משמעת פנימית, בה נקנס בסכום משמעותי, אך יותר חשוב מכך היו הדברים אותם אמר לאנשי המועדון ולקהל הכתום: ״אני רוצה להתנצל בפני האוהדים הכתומים ובפני כל מי שהקבוצה הזו יקרה לו. כשאני לובש את המדים הכתומים ועולה לשחק, אני לא עושה זאת למען השם בגב בחולצה, אלא עבור השם מקדימה- מכבי ראשון לציון. אני מקווה שתוכלו לסלוח לי ושנוכל לחזור להיות הקבוצה שראיתם בתחילת העונה במהרה״.

לגודס, לונג ושאר השחקנים מצפה מבחן רציני ביום ראשון הקרוב כשהליגה תשוב למגרשים. הקבוצה תארח בבית מכבי את מחזיקת גביע המדינה- הפועל חולון, שערב המשחק נמצאת בראש הטבלה, כשראשון לציון נמצאת בדיוק במקום ההפוך ממנה ונועלת את הטבלה, כשהיא עדיין עם משחק חסר מול הפועל באר שבע.

יצחק פרי וגיא גודס במעמד החתימה- צילום מכבי ראשל"צ
התנצל ונשאר, לונג- צילום מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות