n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: 20 נשות עסקים תושבות העיר קיבלו כלים לקידום העסק

אור יהודה: 20 נשות עסקים תושבות העיר קיבלו כלים לקידום העסק

פורום נשות העסקים בעיר קיים את מפגש הסיום שלו ובמסגרתו 20 נשות עסקים זכו לקבל תכנים רבים בתחומי השיווק הדיגיטלי, המיתוג, כתיבת תוכן, ניהול כלכלי ועוד

נשות עסקים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

פורום נשות העסקים באור יהודה, הפועל במסגרת המחלקה לעסקים בעירייה והחברה הכלכלית, קיים בשבוע שעבר את מפגש הסיום שלו שסיכם שנת פעילות משמעותית ובמהלכה 20 נשות עסקים מהעיר זכו לקבל כלים בתחומים שונים לקידום העסק שלהן ונהנו ממגוון הרצאות העשרה.

במסגרת הפעילות, נפגשו הנשים אחת לשבועיים במטרה לקבל ולרכוש כלים להתפתחות אישית ומקצועית, כל זאת בתחומים כמו שיווק דיגיטלי, מיתוג, כתיבת תוכן, ניהול כלכלי ועוד. באופן טבעי, נוצרו מפגשים של נטוורקינג וחברות אמיתית בין נשות העסקים המגיעות ממגוון תחומי עיסוק. הפורום היווה מקום מפגש ללמידה לצד העשרה חווייתית, אך לא פחות מכך כלל גם שיתוף ויצירת קשרים בינאישיים.

במהלך השנה, כל אחת מהנשים גיבשה סיפור מותג לעסק תוך ליווי מקצועי שיסייע לה בשיווק וקידום העסק. את סיפורי המותג ניתן למצוא באתר העירייה תחת עמוד ייעודי שמשמש גם כפלטפורמה פרסומית עבורן. בנוסף, לאורך השנה כל אחת מהנשים דייקה את המוצר או השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה, מוצר פיזי או דיגיטלי ואף בנתה הרצאה. נשות הפורום התנסו בהעברת פרזנטציה והצגת המוצרים והשירותים שלהן בפני חברות הקבוצה ובין לבין הן זכו ליהנות ממגוון הרצאות העשרה מעוררות השראה של נשות עסקים שעשו דרך משמעותית עד להקמת העסק שלהן ונטעו בנשות הפורום מוטיבציה להצלחה.

זוהי השנה השנייה שבה מתקיימת פעילות פורום נשות העסקים. השנה התחדש הפורום גם במנחה מקצועית חדשה, טלי ברסקי לוי, מנחת קבוצות ובעלת חברה למיתוג אסטרטגי שהובילה את הפורום במקצועיות רבה. כמו כן, השנה התקיים הפורום בשיתוף חברת שטראוס מים שנמצאת באור יהודה ואירחה בשמחה וביד רחבה את מפגשי הפורום. כחלק משיתוף הפעולה, זכו נשות הפורום ליהנות מהרצאתה של מנהלת השיווק של שטראוס מים, טלי אליצור.

בימים אלו ממש פועלת המחלקה לעסקים לפתיחתו של פורום חדש המיועד לנשות עסקים, שעתיד להיפתח בחודש מאי תחת מעטפת קונספטואלית חדשה – אירועים עסקיים. בקרוב תתפרסם תכניית הפורום ותיפתח ההרשמה לשנת הפעילות הבאה. ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה על קיומו של הפורום, וציינה: "עיריית אור יהודה תמשיך באמצעות המחלקה לעסקים להיות הבית של העסקים בעיר ולהעניק להם את מגוון השירותים שיסייעו להם לקדם ולפתח את העסק שלהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות