n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חדש בחולון: מרכז רפואי של מכבי שירותי בריאות

חדש בחולון: מרכז רפואי של מכבי שירותי בריאות

בטקס פתיחה רשמי שהתקיים אתמול בחולון, השיקה מכבי שירותי בריאות את בית הרופאים החדש בכיכר סטרומה בחולון. בית הרופאים החדש מחליף את בית הרופאים במיקומו הישן ברחוב תרצ"ו ויספק שירותים רפואיים מקיפים הכוללים שירותי רפואת משפחה, רפואת ילדים ורפואת ונשים לרווחת חברות וחברי מכבי תושבי האיזור, כמו גם מרפאות מומחים עם טובי הרופאים במגוון תחומים שונים כמו גסטרואנטרולוגיה, עיניים, נוירולוגיה, פסיכיאטריה למבוגרים, כירורגיה, אורולוגיה ועוד אשר יעניקו שירותים לכל חברות וחברי הקופה.

_1035659_800x533
קרדיט תמונות מכבי

בית הרופאים החדש מהווה שדרוג לא רק במיקומו אשר מספק נגישות טובה ונוחה יותר אלא גם בשטחו הנרחב של המרכז הרפואי, הציוד החדיש והאווירה הנעימה השוררת במקום. בית הרופאים ממוקם "בבית נחום" ברחוב דון יוסף הנשיא 6, בניין לשימור בעל ערכים משפחתיים אשר מהווה אבן דרך בהתפתחות וההתחדשות של העיר חולון ונבנה כדי לתת מענה לעסקים שעבורם הקרבה ללקוחות היא חיונית. כל זאת במחשבה ובמטרה להעניק לחברי מכבי באזור את השירות המקצועי,הטוב והמותאם ביותר עבורם.

טקס הפתיחה התקיים במעמד מנכ"לית מכבי יזמות קרן שכטר, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל,  מנהלת מרחב חולון של מכבי  לילך מואב,ומספר רב של רופאים ומנהלים מהארגון. הרב אברהם יוסף מרא דאתרא של חולון והרב יוסף ארביב רב קהילות סוכות שלום כיבדו גם הם בנוכחותם וקבעו את המזוזות במרכז החדש.

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל : "על אף התקופה המורכבת הפוקדת את כולנו אנו במכבי בוחרים לא לעצור ולהמשיך לפעול לטובת חברינו ולשרת את עקרונות התנועה וההתפתחות הכ"כ חשובים דווקא בימים אלו. פתיחת בית הרופאים בסטרומה היא נקודת אור ועל כן היה לנו חשוב לציין אותה למרות ועל אף הכל. בית הרופאים החדש בחולון הוא צעד חשוב נוסף במסע התמידי שלנו לשיפור איכות החיים של הקהילה והפתיחה היום מסמלת את ההתחייבות היומיומית שלנו לחברי מכבי להמשיך להתפתח, לנוע ולהשתפר כל העת. אני גאה ביכולתנו להמשיך להתפתח ולהתאים את עצמנו לדרישות וצרכי הקהילה המשתנים במטרה להמשיך ולהעניק לחברינו כמו תמיד את השירותים הרפואיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולהמשיך לגדול לצמוח ולהוביל."

מנכ"לית מכבי יזמות הגב' קרן שכטר הוסיפה: "ככה אנחנו חיים במכבי: ביחד ובמשפחתיות ודואגים תמיד שהצוותים הרפואיים שלנו והמטופלים שלנו מקבלים את איכות השירות הרפואי הטובה ביותר בסטנדרט הגבוה ביותר למען בריאות כלל חברינו."

_1035714_800x533
קרדיט תמונות מכבי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות