n
דף הבית / חולון / אחת (עם 60%) משלוש

אחת (עם 60%) משלוש

הפועל חולון פתחה את "סוף השבוע האדום" שלה עם ניצחון על גלבוע גליל ולמרות תצוגת שלשות מרשימה, מול שתי האדומות הבאות שמצפות לה ברביעי ובמוצאי שבת, היכולת הזאת עלולה שלא להספיק

סי.ג'י האריס הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

(רועי אסף)

אלופת המדינה הפועל חולון, פתחה את השבוע עם ניצחון ביתי חשוב 96:89 על נועלת הטבלה גלבוע גליל ושמרה על מקומה השלישי בטבלה. המשחק נפתח בדקת דומיה לזכר הנרצחים בפיגוע המזעזע בירושלים ועם דגל ענק שהונף על ידי אוהדי הפועל חולון בעקבות האירוע הקשה.

שלט אוהדים קהל הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

גיא גודס החליט לתת מנוחה הפעם למרווין ג'ונס שישב על הספסל לצידו של פרדי בורדיון הפצוע. מי שפתח בחמישיה היה ג'אבין דלורייה לצידם של דלטון, ג'ונסון, משגב ורגלנד. אחרי שגלבוע פתחה עם 7:3, כריס ג'ונסון וג'ו רגלנד העבירו הילוך וחולון הפכה את התוצאה בתוך פחות משתי דקות. הרבע נשאר צמוד והסתיים בתוצאה 25:24, כששתי הקבוצות מתבססות בעיקר על קליעות מדויקות מחוץ לקשת.

ג'ו רגלנד הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

עוד יום במשרד- ג'ו רגלנד מול גלבוע

האלופה פתחה מצוין את הרבע השני כשבנוסף לשחקני החמישייה שכולם כבר עלו על הלוח, הצטרפו אליהם גם שון דאוסן וסי.ג'י האריס מהספסל. חולוניה ברחה ליתרון דו ספרתי ונראה היה שהאורחים מהגלבוע מתפרקים בשלב מוקדם מאוד של המשחק כשהלוח כבר הראה 45:29. הפרש השיא הגיע ל-19 ושאננות מיותרת לקראת סיום המחצית, צמצמה את התוצאה. בהפסקה- 53:38.

האדומים פתחו טוב יותר את המחצית השנייה ובסדרת קליעות מחוץ לקשת הצליחו להוריד את ההפרש לחד ספרתי. ג'ונסון, דלטון ורגלנד דאגו לשמור על הפרש בטוח והרבע השלישי הסתיים בתוצאה 76:65.

היידן דלטון הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

ממשיך בכושר המצוין- דלטון

קרב השלשות בין שתי הקבוצות המשיך גם ברבע האחרון, גלבוע הייתה מדויקת יותר וההפרש שוב ירד לחד ספרתי. השחקנים של אריאל בית הלחמי לא ויתרו על המשחק והצליחו להעלות את הדופק של אוהדי חולון שבמהלך המחצית הראשונה היו בטוחים שקבוצתם תטייל לניצחון קליל.

גלבוע הצליחה לקראת סיום לצמצם עד ל- 5 נקודות הפרש בלבד, אבל בדקות האחרונות שחקני האלופה לקחו את עצמם בידיים ולא נתנו למשחק הזה לברוח. בסיום: 96:89 במשחק שנזכור ממנו בעיקר את 30 השלשות שקלעו שתי הקבוצות ב- 60% הצלחה.

ניב משגב הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

כבר אין לאף אחד ספק: ניב משגב, הישראלי הבכיר של האלופה

קלעו: ג'ונסון 24, דלטון 19, רגלנד 15, משגב 14, דאוסן 10, דלורייה 9, האריס 5.

המשחק מול גלבוע, היה רק המנה הראשונה בשבוע האדום שמחכה לחולוניה ויילך ויהפוך לקשה יותר ממשחק למשחק. ביום רביעי תארח האלופה את הפועל ירושלים במסגרת ליגת האלופות של פיב"א ולקינוח שיכול להיות מר או מתוק במיוחד, היא תצא למשחק חוץ בדרייב אין מול מוליכת הטבלה מתל אביב.

כריס ג'ונסון היידן דלטון סי.ג'י האריס צילום עודד קרני מנהלת הליגה

בסוף נגמר טוב. ג'ונסון, דלטון והאריס. צילומים: עודד קרני, מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות