n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "אהבה לקבוצה נמדדת בקילומטרים"

"אהבה לקבוצה נמדדת בקילומטרים"

הפועל חולון רשמה אמש הישג נפלא כשהעפילה לשלב 16 הגדולות של ליגת האלופות. סיפור גדול נוסף היה של 4 אוהדים שהחליטו לעלות על טיסה להונגריה לתת גב לסגולים ומצאו את עצמם נזרקים מהאולם בהוראת שופט המשחק. הסוף היה טוב תרתי משמע

אולג קאופמן רן אבנון אורן רועי נגבי 1 צילום אולג קאופמן
הלב הסגול

הפועל חולון הגיעה למשחק החשוב ביותר שלה העונה עד כה, כשהיא בתקופה לא משהו וגם הניצחון האחרון בליגה על גליל, לא גרם לאף אחד לצאת מגדרו.

ולמרות זאת, ברגע של ספונטניות, החליטו ארבעה אוהדים ותיקים: אולג קופמן, רן אבנון, אורן נגבי ובנו רועי, שהם עולים על הטיסה להונגריה למשחק ה"ביתי" של הקבוצה מול אוסטנד הבלגית, וחוזרים רק עם ניצחון וכרטיס לשלב הבא.

המשחק נקבע להתקיים ללא קהל מה שהצריך מהארבעה לוודא מול ההנהלה שאם הם מגיעים, הם גם מצליחים להכנס. אחרי שקיבלו "או.קי" הם עלו על הטיסה להונגריה והחלו לשגר תמונות שבהחלט גרמו לי ועוד כמה אוהדים, לקנא. בשביל להגיע אל המגרש הם עוד היו צריכים לעבור נסיעת רכבת לא קצרה ולבסוף הגיעו אל היעד בעיר עם שם בלתי אפשרי.

מגרש יציע הונגריה כדורסל צילום אולג קאופמן

משחק ללא קהל? אז מה…

על המגרש הם ראו את חולוניה פותחת טוב, ממשיכה רע, חוזרת להיות בסדר ובעיקר משאירה את הכדור אצל ג'סטין סמית' שנתן ככל הנראה את המשחק הגדול ביותר בקריירה שלו בדרך לניצחון ענק.

מה שהארבעה שכחו, זה שבמשחק לא אמור להיות קהל וגם השופטים על הפרקט יודעים את זה. לך תגיד לאוהד חולוניה, לשבת בשקט 40 דקות במשחק מכריע… את השירים, הצעקות והקללות שלהם, שמענו כולם עד חולון דרך המיקרופונים של השידור בטלוויזיה, 4 שעשו רעש של 50.

מסתבר שהשופטים פחות התחברו לז'אנר ואולי גם בחסות המצב וה"אהבה" שיש כלפי ישראל בעולם ובאירופה בפרט, הם החליטו לדרוש להעיף את הארבעה מהיציע. וכך באמצע הרבע השני נוצר מצב די מטופש, בו 4 אוהדים שטסו עד הונגריה לראות את המשחק, קופאים מקור מחוץ לאולם בעיר נידחת באירופה, בזמן שבארץ ממשיכים לראות את ג'סטין מעופף לטבעת.

הנהלת חולון מיהרה לטפל בעניין ואת המחצית השנייה ראו "הקומץ" שלנו בהונגריה, דרך רשתות של איזה יציע שכנראה מעולם לא ישבו בו וממוקם בגובה 500 מטר מהפרקט. עם הניסיון שצברו במשחקי הפלייאוף בארנה הירושלמית, זה לא מה שהפריע להם להמשיך לעודד עד לניצחון המתוק.

משחק כדורסל יציע רשת צילום אורן נגבי

היציע המרושת אליו הועברו ה"מוסקיטרים" של חולוניה

לאחר המשחק הם הובלו אל חדר ההלבשה החולוני ושם התהפכו היוצרות כשהאוהדים השרופים התקבלו במחיאות כפיים ושירים על ידי השחקנים והצוות המקצועי שידעו להעריך את ההקרבה של ארבעת ה"משוגעים" מיציע C.

אולג סיכם את החוויה: "לא נותנים להכניס את השלט של החטופים בתחילת המשחק, מרחיקים אותנו ברבע השני בגלל צעקות, שמים אותנו בכלוב למעלה אחרי שהשופטים לא מוכנים להחזיר אותנו ועדיין אנחנו עולים לטופ 16! עם ישראל חי! יאללה חולוניה!!!!!!"

אולג קאופמן רן אבנון אורן רועי נגבי צילום אולג קאופמן

מימין: רועי ואורן נגבי, רן אבנון, אולג קופמן. הצילומים באדיבות המצולמים

סגול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות