n
דף הבית / בריאות / כך נשמור על ילדנו בחופשת הפסח

כך נשמור על ילדנו בחופשת הפסח

רגע לפני החג, רחלי יולזרי, אחות מיון ילדים במרכז הרפואי וולפסון בחולון, משתפת בטיפים בנושא בטיחות ילדים לפני חופשת הפסח

אמא ילדה צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

1. לקראת החג גובר השימוש במוצרי ניקוי והרעלות כתוצאה מכך- על כן, חשוב לשמור על מוצרי ניקיון אלו מהישג ידם של ילדים. מומלץ לשים את חומרי הניקוי בארונות עליונים, ובעת השימוש על מדף או שולחן גבוה- אשר יהיו קשים להשגה.

2. עבור ילדים גדולים יותר שרוצים לעזור בניקיון, חשוב להדגיש בפניהם לשטוף היטב ידיים בסיום השימוש, לא לגעת באיזור הפנים בזמן הניקוי ולהיזהר בשימוש עם חומרי ניקוי להתזה- שחלילה לא ייכנס נתז לעיניים.

3. בזמן ארוחת החג, חשוב לוודא שהאוכל עבור פעוטות וילדים קטנים חתוך היטב לחתיכות קטנות, ובעיקר לוודא שאין עצמות בדגים שמגישים לילדים.

4. מזג האוויר החמים מעודד חזרה אל חוף הים. בחודשים אלו שירותי ההצלה טרם החלו לעבוד! על כן, הרחצה, בעיקר עבור ילדים קטנים, אסורה בהחלט ! הים בתקופה זו עדיין סוער ומרובה במערבולות, ואין שילוט עם דגלים אשר מנבא את מצב הים.

5. בחופשת הפסח ילדים רבים חוזרים לרכב על אופניים, קורקינט, הוברבורד וכדומה. חשוב להקפיד כי הילדים יחבשו מגנים וקסדה. כמו כן, אין לרכב על הכביש, אלא רק בשבילים המסומנים לכך.

6. פסח הוא חג מצוין לטיולים בשטח. חשוב להקפיד על שתייה מרובה, שימוש בקרם הגנה וכובע ונעליים סגורות נוחות להליכה. בעונה זו הנחשים נוטים לצאת ממחבואם. לכן חשוב מאוד להיזהר לא להפוך אבנים גדולות ולא להתקרב לנחשים! במידה והילד נעקץ ע"י נחש- חשוב לקבע את הגפה הפגועה ולהתקשר למד"א. אין למצוץ את הארס !

אילונה ברנץ אחות אחראית מיון ילדים במרכז הרפואי וולפסון: "הכנות לחג הפסח מצריכות תשומת לב מיוחדת מצד ההורים כלפי הילדים. הכרת גורמי הסיכון מראש ודרכי הטיפול הנכונות יסייעו במניעה ויאפשרו להורים ולילדים לעבור את החג בצורה בטוחה ומהנה."

חג שמח ובטוח !

רחלי יולזרי צילום דוברות וולפסון

האחות רחלי יולזרי- צילום: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות