n
דף הבית / כללי / ״למוטי ששון פשוט לא אכפת מהילדים שלנו״

״למוטי ששון פשוט לא אכפת מהילדים שלנו״

הילדים בגן ״סיפן״ בלי מיגון, ההורים מיואשים ובעירית חולון, כרגיל לא מגיבים. אז מה יהיה במקרה של אסון חלילה?

צילום מסך 2023-12-05 ב-5.10.56

האזעקות ברחבי הארץ נמשכות ובחולון, נראה כאילו מאומה לא משנה, הורים לילדים בגן ״סיפן״ בחולון, כבר חודשיים לא ישנים, הסיבה, הגן לא ממוגן כלל. ״הגן הוא לא אשכול גנים והוא מדנה יחיד בלי מיגון כלל״ אומרת ל״גל גפן חולון״ אם לילד בגן ומוסיפה ״קיבלנו הוראה בתחילת השבוע ממנהל החינוך בעירייה לשוב למתכונת רגילה, אבל זה בדיחה, הגן לא ממוגן, ההנחיה היא לשים את הילדים צמודים לקיר במקרה חירום, כשמעליהם מאורר, ארונות קיר  ולצידם חלונות. זה לא בטיחותי בעליל למבוגרים, אז לילדים? מדובר בגן ותיק שלאחרונה נעשו בו שיפוצים, יש מסיבבו שטח רחב שבו אפשר לשים מיגונית אבל זה הכל עניין של רצון, ואת זה כנראה אין בעיריית חולון״.

לדברי ההורים, נעשו אין ספור פניות לעיריה על מנת להציב מיגון מיידי בגן אבל הדבר נפל על אוזניים ערלות. ״אנחנו מתנגדים בתוקף להשיב את הילדים לגן,אבל מצד שני לרוב ההורים אין ממש ברירה, אי אפשר להשבית את העבודה ומצד שני אנחנו כל היום בחרדות שמא יקרה משהו חלילה ומישהו יצטרך לתת את הדין.  לא יכול להיות שיושב פה ראש עיר שבמשך שנים התעלם מהאזהרות על חוסר מיגון ופשוט לא עשה כלום שהגענו למצב כזה. ממש לא אכפת לו מהילדים כשהוא מתהדר בתואר ראש עיר של עיר הילדים כשבפועל אכפת לו ככל הנראה רק מהכיסא ומעצמו״

מפיקוד העורף, אליו פנינו על מנת להבין איך נפלה ההחלטה על צבע העיר לאור העובדה שגנים רבים ושאר מוסדות חינוך כלל לא מוגנים נמסר לנו כי : ״פיקוד העורף תומך את הרשויות המקומיות בכלל ואת מוסדות החינוך בפרט במהלך המלחמה. בהתאם לצורך שעולה מהרשויות המקומיות וכחלק מהחזרה ללימודים במקומות שניתן בהתאם להנחיות פיקוד העורף, בדגש על רשויות שהפכו ל״ירוקות״ גם בתחום החינוך, בוצעו ביקורים של קציני הפיקוד לצורך הנחייה ומתן המלצות למקומות המוגנים ביותר במוסדות החינוך עבור התלמידים וצוותי ההוראה. פיקוד העורף מנחה את הרשויות בין השאר בבחירת המקום על פי עיקרון ״הכי מוגן שיש״ במוסדות החינוך בעת הישמע ההתרעה. אנו קוראים לציבור להמשיך ולהישמע להוראות פיקוד העורף ולהנחיות ההתגוננות אשר הוכחו כמצילות חיים״.

מעיריית חולון, כמו התושבים, גם אנחנו נותרנו בלי תגובה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. נפגעת עבירה בגן עירייה בחולון

    כל עוד אין מכות מהגננת שם….תגידו תודה
    באלימות יומיומית בגני עירייה לא מטפלים
    מגיעות עדויות והקלטות ולאף אחד שם לא אכפת
    מנהל חינוך שמתעלל בילדינו וראש עיר שלא אכפת לו מכלום

  2. חוצפה וזלזול בחיי ילדינו!! צריך לארגן הפגנה מול העיריה לא יתכן שיקירו ככה את הילדים. זה צריך להיות בעדיפות ראשונה! לא ברור למה אין מענה מהעיריה . אסור לשתוק!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות