דף הבית / כללי / צעד קדימה שניים אחורה

צעד קדימה שניים אחורה

אחרי חמישה משחקים ללא הפסד בהם אספה רק שבע נקודות, הפסידה הפועל ראשון לציון בהברפלד 2:1 לרמת השרון שעלתה על חשבונה אל המקום השמיני המוביל אל משחקי הפלייאוף בסיום העונה הסדירה. כבר בדקה השביעית, עלו האורחים ליתרון של 1:0, אך עוד לפני שריקת המחצית היה זה מלך שערי הקבוצה- גיל יצחק, שבנגיחה איזן את התוצאה ונתן תקווה לניצחון. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, נקבעה תוצאת המשחק כשרמת השרון כבשה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים ועד לסיום לא הצליחה ראשון לציון לעשות יותר מידי והפסידה לראשונה מאז חודש נובמבר. הקבוצה ירדה אל המקום ה-11 בטבלה ובמחזור הבא תצא למשחק חוץ מול אשקלון המדורגת במקום השישי אחרי 18 מחזורים. בסיבוב הקודם הייתה זו אשקלון שניצחה 1:0 בראשון לציון.

בליגה הלאומית לנוער, שמרה הפועל ראשון לציון על מקומה בפסגת הטבלה אחרי ניצחון 2:0 על גדנ"ע יהודה. דור אדרי העלה את ראשון לציון ליתרון בדקה ה-20. עם פתיחת המחצית השנייה, נשארה גדנ"ע בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של שחקנה בכרטיס אדום ישיר, ובדקה-90 כבש עידן ברכה את השני לזכות ראשון לציון. הפער בינה לבין אשקלון שבמקום השני עומד על חמש נקודות אחרי 14 מחזורים ובמחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי הרצליה שנלחמת על מקומה בליגה. בסיבוב הקודם ניצחה ראשון לציון 2:0.

גיל יצחק
שער שלא הספיק, יצחק- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות