n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הלב בוכה: עדן זכריה ז"ל נקברה ביום בו נולדה

הלב בוכה: עדן זכריה ז"ל נקברה ביום בו נולדה

עם משמר כבוד ואלפי תושבים ובני משפחה נערך מסע ההלוויה של עדן זכריה בת ה-28 שנחטפה בידי חמאס בשבעה לאוקטובר ונרצחה בשבי. גופתה הובאה במבצע לארץ השבוע.

IMG-20231215-WA0036

אלפיים הגיעו הבוקר ללוות את עדן זכריה בדרכה האחרונה.

אורין גנץ אימה הלביאה של עדן ז"ל עובדת עיריית ראשון לציון האמינה עד לרגע האחרון שעדן תחזור בחיים, היא התראיינה בגבורה והרבה אופטימיות בכל ערוצי התקשורת, השבוע בחג החנוכה התבשרה בבשורה הקשה מכל.

היום חגגה עדן יום הולדת 28.

ראש העיר רז קינסטליך הספיד את עדן ואמר:

 

משפחת זכריה-גנץ היקרה,

האם אורִין, האב זוהר והאח גיא,

משפחה, חברים, מכרים, מכובדי כולם –

שלושה ימים עברו מאז הבשורה הנוראה מכול, והלב עדיין מסרב להאמין.

היום, במן צירוף מקרים אכזרי ולא צודק – עדן ז"ל הייתה אמורה לחגוג יומהולדת 28. ביום בו הגיחה לעולם, היא גם נטמנת באדמה. מעגל חיים שלם שנגדע בטרם עת.

איזו מציאות בלתי נתפסת – הורים, סבים וסבתות קוברים ילדים. אנחנו לא אמורים להיות כאן עכשיו, ולקבור את עדן. אלא אנחנו אמורים לחגוג איתה את החיים שרק החלה, לעזור לה להגשים את השאיפות והחלומות הרבים שהיו לה.

67 ימים שנלחמתם עבורה. זוהר – כמו אב מגונן, לא עצמת עין, נלחמת והתפללת לחזרתה של עדן. אורין היקרה שלנו – אין אולפן שלא עברת, אין אדם שלא נפגשת איתו, אין אבן שלא הפכת. כמו אמא לביאה, עשית כל מה שיכולת לקבל קצה חוט על עדן ולהחזיר אותה. לא ויתרת, לא התייאשת, לא נשברת. ריגשת באצילותך ומילותייך מדינה שלמה וכולנו התפללנו יחד אתכם לבשורות טובות שלצערי לא הגיעו.

ב-7 לאוקטובר, עדן נסעה יחד עם בן זוגה אופק למסיבה ברעים. בדיוק כמו שאר בני גילה – הם הלכו לשמוח ולרקוד, לצבור חוויות חדשות, לחגוג את החיים. אך במקום זה נרצחו ע"י מרצחים שפלים, תתי אדם.

עדן, רק החלה את הפריחה של חייה. היא הייתה טובת לב, מלאה בשמחת חיים, בעלת נתינה אינסופית שהאמינה באהבה, בשלום ובדו קיום. היא תמיד ראתה את הטוב בכל בני האדם ועדיין שילמה על כך בחייה.

זה המחיר שאנחנו משלמים על החיים במדינה הזו, שבעת הזו חווה את אחת המלחמות הקשות שידעה.

מותה של עדן וחבריה לא יהיה לשווא, וזכרם לא ימחה – נדאג כולנו, שמותם של החפים מפשע יהדהד לרחוק, ירעיד את העולם, עד שננצח במלחמה על הבית שלנו.

אורִין, זוהר וגיא – אין מילים שיוכלו לנחם אובדן של ילדה.

67 ימים נעתם בין ייאוש לתקווה, בין תפילה לפחד.

כל עובדות ועובדי עיריית ראשון לציון מאחוריכם ולצדיכם משפחה יקרה,  בכל שתצטרכו.

 

בשמי ובשם העיר ראשון לציון כולה – אנו מחבקים ובוכים אתכם ברגעים הקשים הללו. ליבנו ותפילותינו עם חיילי צה״ל, משפחות שאר ההרוגים והפצועים.

 

עדן – נוחי בשלום על משכבך

יהי זכרך ברוך.

IMG-20231215-WA0037

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-03 at 08.32.28_a0a8845b

ראשון לציון: המשטרה הורידה 30 משאיות מהכביש

תפריט נגישות