דף הבית / כללי / נחלת יהודה בצרות

נחלת יהודה בצרות

ביום שישי האחרון, אירחה נחלת יהודה את קבוצת הפועל קריית אונו שעד לאותו מחזור הייתה מדורגת מתחתיה בטבלה. שני שערים של אונו במהלך המחצית השנייה, הספיקו בשביל לחתום את תוצאת המשחק- 2:0, שבסופו נקבע כי שתי הקבוצות מחליפות ביניהן מקום, ולראשונה העונה נחלת יהודה במקום ה-14, מקום שבסוף העונה מוביל למשחקי המבחן. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול שמשון תל אביב ותקווה למעידה של אונו.
במחוז המקביל, שיכון המזרח שסיימה למעשה את העונה, יצאה למשחק חוץ בקריית מלאכי והפסידה 2:1. יוני מנגיסטו כבש את השער המצמק עשר דקות לסיום המשחק. הקבוצה שיחקה את חצי השעה האחרונה של המשחק, כשהיא עם תשעה שחקנים בלבד אחרי הרחקתם בכרטיסים אדומים של דוד דרבה ואושרי ביינה. שיכון, מדורגת שמינית בטבלה, ובמחזור הקרוב תארח את שדרות השביעית.
בליגה ג', אחרי כמה שבועות רעים, חזרה קבוצת מ.ס ראשון לציון לטעום טעמו של ניצחון, כשהביסה 5:0 את צעירי לוד. אלעד דן, ממשיך לרוץ חזק אל תואר מלך שערי הליגה וכבש רביעייה בדקות 19, 32, 43 ו-73. המאמן-שחקן, רועי אסייג, השלים את החמישי לזכות הקבוצה. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את הפועל מצליח מהתחתית ותנסה לנקום בה על ההפסד 4:3 בסיבוב הקודם.

חמסה- שחקני מ.ס ראשון לציון חוגגים

 

יוני מנגיסטו- צילום אלי שמואלי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות