n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: ביצים לא ראויות למאכל בקריית שרת

חולון: ביצים לא ראויות למאכל בקריית שרת

השירות הווטרינרי העירוני בחולון השמיד אלפי ביצים שלא אוחסנו כיאות

השמדת אלפי ביצים שנמצאו מסוכנות למאכל אדם בקריית שרת בחולון. צילום-עיריית חולון (3)

אלפי ביצים, שלא אוחסנו בתנאים נאותים ושנמצאו מסוכנות למאכל אדם, הושמדו השבוע בחולון על ידי אנשי השירות הווטרינרי העירוני.

צוות של השיטור העירוני הבחין במרכז מסחרי בקריית שרת באדם פורק מתוך כלי רכב מסחרי תבניות ביצים. הצוות ביקש מהאדם לעיין בתעודות המשלוח, שמעידות על מקור הביצים, וגילה כי תבניות הביצים שהיו מצויות בכלי הרכב לא היו מקוררות כנדרש.

למקום הוזעקו אנשי השירות הווטרינרי העירוני, שהחלו בבדיקת הביצים, הן בנושא טמפרטורת ההובלה והן בנושא סימון הביצים ומקורן מול מפקחי מועצת הלול.

השמדת אלפי ביצים שנמצאו מסוכנות למאכל אדם בקריית שרת בחולון. צילום-עיריית חולון (5)

הבדיקה העלתה כי הביצים מסוכנות למאכל אדם, מאחר שהובלו בטמפרטורה שנעה בין 28 לבין 34 מעלות צלזיוס ולא בטמפרטורה של עד 20 מעלות צלזיוס, כפי שקובע החוק. הביצים, בכמות של כ-4,400, הושמדו, טרם הגעתן ללקוחות.

השמדת אלפי ביצים שנמצאו מסוכנות למאכל אדם בקריית שרת בחולון. צילום-עיריית חולון (1) השמדת אלפי ביצים שנמצאו מסוכנות למאכל אדם בקריית שרת בחולון. צילום-עיריית חולון (2)

מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד"ר ויקטור חדד, מזכיר כי מומלץ לרכוש רק ביצים שמוחזקות בקירור ומוטבעת עליהן חותמת תקינה. כן, מומלץ לרכוש ביצים רק במרכולים או בחנויות לממכר ביצים, ולא בדוכנים מזדמנים בשווקים או מרוכלים שמסתובבים עם מכוניתם בשכונות השונות.

השמדת אלפי ביצים שנמצאו מסוכנות למאכל אדם בקריית שרת בחולון. צילום-עיריית חולון (3)

צילומים מתפיסת הביצים: עיריית חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות