דף הבית / כללי / יוצאים לדרך

יוצאים לדרך

הדאבליסטית, הפועל ראשון לציון, קיימה אמש (רביעי) את אימון הבכורה שלה והחלה רשמית את העונה. הקבוצה של עידן מימון, תצא לדרך במטרה ברורה וקשה לשמור על שני התארים בהם זכתה בעונה הקודמת, אליפות וגביע המדינה. הסגל האדום התחדש במספר שחקנים וביניהם הזרים: סאבו מסטר ופדז'ה דייאנוביץ שמצטרפים אל נובאק בושקוביץ שנשאר, יחד עם דניאל שקלים שחתם לעונה נוספת. מהצד השני, נפרדו בקבוצה מהקפטן שפרש- אבישי סמולר.

מהצד השני של הכביש, קבוצת מכבי ראשון לציון שבעונה שעברה איבדה את תואר האליפות, תעשה הכל בשביל להחזיר אותו אליה, מהיריבה העירונית. גם הקבוצה של סער פרנקל פתחה את אימוניה אתמול במקביל לאימון הפועל וגם בשורותיה נראו כמה פנים חדשות. יומיים קודם לכן, נחת בארץ הזר מארקו  מאטיץ', שיחבור אל הסרבי היהודי ראסטקו סטויקוביץ וקראציץ שנשאר לעונה נוספת. כמו כן, הצטרף לקבוצה השוער דן טפר, שהצטרף אל השניים שנשארים- יוליאן סטראט ואלדר שיקלושי. עוד הצטרף, מלך השערים של העונה האחרונה ירמי סידי שהגיע מרחובות.

במקביל לפתיחת האימונים, החלה הקבוצה גם במכירת המנויים לאוהדיה לעונה הקרובה, וביום חמישי הבא, תערוך את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה לרגל פתיחת העונה.

הליגה עצמה תיפתח ב-21 בספטמבר, כשקודם לכן יתקיימו משחקי גביע ווינר, שישוחק השנה בצורה שונה כש-12 הקבוצות יחולקו לארבעה בתים.

צילום: מכבי ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות