n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: קונצרט שורשים לבני ובנות המצווה

אור יהודה: קונצרט שורשים לבני ובנות המצווה

הקונצרט התקיים במסגרת תכנית מורשת המיועדת לתלמידי כיתות ו' שכוללת היכרות עם מנהגי בר ובת המצווה, טקסטים ולחנים של מוסיקה יהודית וכליזמר, תפקיד החזן בקהילה ותפילות ופיוטים מולחנים מעדות ישראל

קונצרט 4
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

תלמידי כיתות ו' מחמישה בתי ספר יסודיים באור יהודה, בני ובנות מצווה, השתתפו בשבוע שעבר בקונצרט שורשים ייחודי של תזמורת סימפונט רעננה בניצוחו של דודי זבה. מדובר בתלמידי בתי הספר סעדיה גאון, אלונים, שיזף, אהוד מנור וסביונים.

כבשנים קודמות, גם השנה התקיימה תכנית מורשת בשיתוף תזמורת "סימפונט" רעננה בהובלת  אגף החינוך בעירייה ובתי הספר היסודיים וכוללת שני מפגשי הכנה בכל כיתה לקראת הקונצרט. מפגשי ההכנה בבתי הספר כללו היכרות של המנהגים, הטקסטים והלחנים השונים של מוסיקה יהודית, כולל תזמורת כליזמר, תפקיד החזן בקהילה ותפילות ופיוטים מולחנים מעדות ישראל השונות, ביניהם: אבינו מלכנו, תפילה לשלום המדינה, לכה דודי, שיר למעלות, אדון עולם, אם ננעלו, מה נאווה, ספרי תמה, והיא שעמדה ועוד.

 

קונצרט 2
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

המפגשים עם המורים התקיימו בהדרכת אילנה בן עזרא, מורה למוסיקה ומדריכה מטעם התזמורת. התלמידים נחשפו לנושא והכירו את הניגונים והפיוטים שבוצעו בפניהם במפגשים ובמשך הקונצרט. במהלך הקונצרט, התלמידים האזינו והצטרפו לשירה עם התזמורת גדולה, שניגנה את הניגונים וליוותה את הזמרים בשירת התפילות והפיוטים, כמו גם להסברים המעניינים מפי המנצח דודי זבה.

קונצרט 3
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך בעירייה כיבדה בנוכחותה ובירכה את התלמידים, המורים והמנהלים על השתתפותם: "מרגש לראות את התלמידים מצטרפים בשירה לתזמורת. נאחל לכולכם שנת בר ובת מצווה מהנה ועמוסה בחוויות ובערכים שילוו אתכם כל החיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות