n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / המימונה של רחובות

המימונה של רחובות

תושבי רחובות רשמו ביומנים: ביום רביעי הקרוב חבר המועצה אביב איטח מציין עשור בחיים הציבוריים בחגיגת המימונה המסורתית

מימונה רחובות

זו השנה השניה שחבר המועצה אביב איטח ממשיך את המסורת המשפחתית מבית סבתא ומקיים את חגיגות המימונה שיתקיימו מיד בצאת החג ביום רביעי ה-12.04.23 באולם האירועים ROSE בפארק המדע ברחובות.

האירוע יסוקר בערוץ 14 ובכלי התקשורת המקומיים ובשיתוף אולם האירועים ROSE פארק המדע ברחובות, 'ארמון הסולטן' – הפקת אירועי חינה יוקרתיים,  ועל המוסיקה ינצחו צמד הדיג'יים הרחובותיים שרון גדסי ויניב בן ארויה.

המופלטות חופשי מעשה ידה של סוזן מדר והשתייה חופשית בחסות "באר המשקאות".

מחבר המועצה איטח נמסר: "השנה אני מציין עם תושבי רחובות עשור בחיים הציבוריים ואין הזדמנות מרגשת מה'מימונה' להודות להם על האמון ועל הזכות לשרת אותם. המימונה הוכרה רשמית במדינת ישראל וזהו חג של כולם, מקורו ב'חג האחדות' של יהודי מרוקו שמשם גם שורשיי המשפחתיים. בשנים האחרונות קיימת מחלוקת פוליטית גדולה בעם ישראל ולכן, החלטתי בשנה שעברה שאני ממשיך את המסורת מבית סבתא ולא מוותר לעצמנו על הערב הזה כדי להמשיך לזכור שגם אם יש מחלוקות לגיטימיות – כולנו עם אחד ואוהבי הארץ וכשאני משרת את תושבי רחובות זה ממש לא מעניין אותי מה הדעה הפוליטית שלהם כי כפי שהוכחתי – אני חבר מועצה של כולם!"

לאישור הגעה לאירוע 👈🏻 לחצו כאן 👉🏻

 

WhatsApp Image 2023-03-31 at 14.13.35

חבר המועצה אביב איטח נכנס לחיים הציבוריים בשנת 2013 כאשר נבחר לתפקיד יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס ולחבר מועצת העיר בעיריית רחובות.

במקביל כיהן כנשיא התאחדות הסטודנטים בשנת 2017 ולאחר מכן כיועצם הפוליטי של השרים יואב גלנט וישראל כ"ץ וכיום הוא עורך תכניות בערוץ 'עכשיו 14' ומייעץ לעמותות וארגונים.

איטח טרם הצהיר על כוונותיו בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות.

תרבחו ותסעדו 🙏🏻❤️

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות