דף הבית / כללי / הדרבי המשפחתי, של עידן

הדרבי המשפחתי, של עידן

ביום שלישי האחרון, אירח עידן מימון יחד עם קבוצתו, את אחיו הקטן עומרי, יחד עם קבוצתו- מ.כ חולון. ראשון לציון המשיכה ברצף הניצחונות שלה גם במשחק הזה, וניצחה בפעם החמישית ברציפות, הפעם 29:21, אחרי שהוליכה 14:11 במחצית. ראשון פתחה טוב והוליכה 3:1, חולון חזרה למשחק ואיזנה ל- 5:5, אך אז עשתה ראשון לציון ריצת 6:1 ועלתה ל- 11:6. חולון כבשה שניים רצופים וההפרש נשמר עד למחצית. עם פתיחת המחצית השנייה, ראשון לציון הגדילה מעט את ההפרש והוא נעמד על חמישה שערים. רק לקראת הסיום הצליחו האדומים לשבור את "תקרת החמש" והגדילו את היתרון.
היה זה משחק שהוקדם מהמחזור ה- 17 שיושלם ביום שישי, ובעקבותיו נפתח פער זמני של 5 נקודות בין הפועל למכבי תל אביב שבמקום השני. אבישי סמולר הצטיין עם 10 שערים, שאנדרק הוסיף 4, יותם טל ובושקוביץ 3 כל אחד, גיא כהן 2, עוז חממי, ערן צרפתי ואיליה מוסיינקו שער אחד כל אחד. מושיקו אלימלך ודיאנוביץ עצרו ביחד 18 כדורים.
אלימלך, היה גם המצטיין במשחק שהתקיים במחזור הקודם, בו יצאה הקבוצה למשחק חוץ מול נועלת הטבלה מקריית אונו והסתיים בניצחון ראשלצי 30:21.
משחק הקצוות, התחיל צמוד באופן מפתיע, ואחרי 15 דקות, התוצאה הייתה 8:8. עידן מימון ביקש פסק זמן, וממנו חזרו האדומים מפוקסים יותר בדרך ליתרון של ארבעה שערים בהפסקה.
המחצית השנייה הייתה כולה של שוער נבחרת ישראל- מושיקו אלימלך, שהציג את משחקו הטוב ביותר העונה. הוא עצר לא פחות מ- 16 זריקות שאימללו את שחקני ההתקפה של קריית אונו, ומהצד השני נתנו הרבה שקט להתקפת הקבוצה שהגדילה את הפער בהתמדה, עד לתוצאת הסיום שנעצרה על הפרש תשעה שערים.
הפועל ראשון לציון נמצאת בכושר נפלא, וביום שלישי תגיע למשחק החשוב ביותר שלה העונה- חצי גמר גביע המדינה מול הפועל אשדוד. המשחק ייערך באולם הדרייב-אין בתל אביב, ויתחיל בשעה 18:15. העונה נפגשו הקבוצות פעמיים. בסיבוב הראשון ניצחה ראשון לציון בביתה 27:24, ולפני שבועיים ניצחה ראשון לציון באשדוד- 22:18. עידן מימון וחניכיו, יעשו הכל בשביל להשיג את הניצחון השלישי ולעלות לגמר. בחצי הגמר השני, ישחקו אלופת המדיה- מכבי ראשון לציון מול א.ס רמת השרון.

 

מימון וחניכיו מוכנים לגביע- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
מלך בין הקורות, אלימלך- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

 

גבוה מעל חולון- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות