n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: בתוך שבוע שני מקרים בהם רוססו נהגים בעיר בגז פלפל

ראשון לציון: בתוך שבוע שני מקרים בהם רוססו נהגים בעיר בגז פלפל

ביום חמישי האחרון רוסס בגז פלפל תושב ראשון לציון בשנות השבעים לחייו כשרצה להחנות את רכבו, מקרה זה מצטרף למקרה נוסף מלפני שבוע בדיוק בו רוסס נהג בוויכוח בכביש.

גז מדמיע גז פלפל צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

האם תופעה מגונה חדשה של ריסוס גז פלפל בשל ויכוח בכביש לפנינו?

ביום חמישי האחרון רוסס בפניו בגז פלפל ברחוב יהודה במרכז העיר, אדם בשנות השבעים לחייו כאשר ניסה להחנות את רכבו. קטנוע שעליו רכבו שני גברים העירו לנהג שיזדרז להחנות כי הוא מפריע להם להמשך הנסיעה ותוך כדי צפרו בחוזקה, הנהג מנגד הוציא את ידו מהחלון וסימן להם להתאזר בסבלנות, כשהנהג סיים להחנות, פתח את החלון ושאל את רוכבי הקטנוע אם אין להם סבלנות, רוכבי הקטנוע ריססו את הנהג בפניו בגז פלפל ונעלמו מהמקום תוך כדי נסיעה.
נהג הרכב התחיל להשתעל, לצעוק ולהאנק, כוחות ההצלה של מד"א הגיעו למקום כדי להעניק עזרה ראשונה ובנוסף הגיע ניידת משטרה שרשמה את הפרטים והנהג הופנה לתחנת המשטרה להגשת תלונה.

מיקרה זה של ריסוס גז פלפל בוויכוח בכביש מצטרף למקרה משבוע שעבר( 3.7) https://katzr.net/51ebbf ביום חמישי בערב כאשר תושב העיר נסע בכביש דרך המכבים לכיוון התחנה המרכזית הישנה ובדרך ניסה נהג לעקוף אותו, בשיחה עם "גל גפן ראשון לציון" סיפר התושב
"כשהגענו לצומת דרך המכבים-פיק"א היה רמזור אדום. הוא עמד עם רכבו לצד הרכב שלי, קילל אותי בנוכחות אשתו והתינוק שלו שהיו איתו ברכבו והרגשתי מאוים. התקשרתי למשטרה כי הוויכוח התלהט".

בעודו מתקשר למשטרה הנהג ירד מרכבו. "זה היה מאוד מאיים. הוא יצא מהרכב, הגיע אליי וריסס אותי בפנים עם גז פלפל. זה היה מזעזע. הרגשתי שאני עומד למות. ההרגשה היתה של חנק בגרון, העיניים שרפו ברמה שאי אפשר לתאר. בקושי הצלחתי לצאת מהרכב שהיה חנוק מגז פלפל. הצלחתי לפתוח את הרכב, יצאתי והזמנתי את המשטרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות