n
דף הבית / צרכנות / שוק האיכרים בפרדס רבינוביץ למען חקלאי ישראל

שוק האיכרים בפרדס רבינוביץ למען חקלאי ישראל

מומי רביב (רבינוביץ) החליט להקדיש את המכירות "בשוק החקלא"י" בפרדס רבינוביץ אך ורק לתוצרת ישראלית מחבריו החקלאים, לצד הפירות שגדלים בפרדס רבינוביץ עצמו

פרדס
צילום: יח"צ

מומי רביב (רבינוביץ) החליט להקדיש את המכירות "בשוק החקלא"י" בפרדס רבינוביץ אך ורק לתוצרת ישראלית מחבריו החקלאים, לצד הפירות שגדלים בפרדס רבינוביץ עצמו. בשבוע הראשון להפעלתו המחודשת של שוק האיכרים בפרדס שבין ראשון לציון לנס ציונה, כבר נחל השוק הצלחה עצומה, כאשר מאות אנשים ביקרו במקום והרעיפו אין ספור מחמאות על התוצרת המשובחת של חקלאי ישראל והמחירים ההוגנים.
רביב הוא ממשפחת חקלאים שרכשה את השטח ונטעה בו את הפרדס הרבה לפני קום המדינה, וכיום ״פרדס רבינוביץ״ הוא הפרדס המניב האחרון בראשון לציון, שפעם הייתה מכוסה כולה בפרדסים. הוא נקרא על שמו של שמשון רבינוביץ ז"ל, ״סמוך הקטן״ מהפלמ"ח, שמצא את מותו ליד אחד העצים במקום.
על כל פרי וירק שמוצע למכירה בשוק האיכרים רשום בדיוק מאיזה חקלאי הוא מגיע, כדי שהקונים ידעו בדיוק למי הם עוזרים כאשר הם קונים את התוצרת. והמדובר רק בתוצרת של חקלאים ישראליים כמובן. בשבוע שעבר, לדוגמא, ראינו במקום נמכרו תפוחי עץ מקיבוץ ברעם, עגבניות מבאר מילכה (גבול מצרים), תירס ממושב צופית, אבוקדו מפרדס רבינוביץ ומבית חנן, ועוד.
יש גם מכונת קפה וסוחטים מיץ תפוזים במקום. וכמו בכל שבוע, יהיה שם ה״פרלמנט״ שמורכב מותיקי הפועל ראשון לציון (כדורגל וכדוריד), וגם מכובדים נוספים בחברותא נדירה תחת עצי האשכוליות המוריקים.
מומלץ להגיע!
שעות הפתיחה של שוק האיכרים הישראלי בפרדס רבינוביץ:
יום חמישי – 10:00 – 17:00.
יום שישי – 09:00 – 15:00.

פררר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות