n
דף הבית / חדשות העיר / חיסונוער נפתח שוב

חיסונוער נפתח שוב

מנה שניה לבני הנוער שהתחסנו; מנה ראשונה לבני נוער שטרם התחסנו 

מתחם חיסונוער 1

המתחם ייפתח ביום שלישי הקרוב, 27.7  בין השעות 16:00-22:00 באולם ע"ש אוסי וזוהר מאחורי מתנ"ס חוויות שווייץ בשכונת רחובות המדע, ברחוב סירני 52

שלושה שבועות בדיוק אחרי המנה הראשונה, החיסונוער נפתח שוב: מתחם חיסונים מיוחד לבני הנוער שבו יוכלו להגיע ולהתחסן יחד. 

במקום תינתן המנה השנייה של החיסון לכל מי שהתחסנו במנה הראשונה לפני כשלושה שבועות (6.7), וכן תינתן במקום גם מנה ראשונה לבני נוער שמבקשים להתחסן ולכל מבוגר שיגיע למקום ויבקש להתחסן. 

המתחם ייפתח באולם ע"ש אוסי וזוהר מאחורי מתנ"ס חוויות שווייץ בשכונת רחובות המדע, ברחוב סירני 52, ביום שלישי הקרוב, 27.7  בין השעות 16:00-22:00 . במקום יחכו לבני הנוער די ג׳יי, פיצות ושתיה והגרלה של שני טלפון חכם מסוג גלקסי 21. 

על מנת להתחסן ולהשתתף בהגרלה יש להירשם מראש בקישור https://www.rehovot.muni.il/821/

 

על בני הנוער שמגיעים עצמאית להצטייד באישור חתום ע״י ההורים ובצילום תעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה, על בני הנוער שמגיעים בליווי הורה להצטייד בתעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה. 

לכל מי שיתחסן במנה הראשונה במתחם -תהיה שמורה המנה השניה בעוד שלושה שבועות והעירייה תפרסם בהתאם. 

ראש העיר, רחמים מלול: ״כשיש יותר חיסונים – יש פחות נפטרים, פחות חולים פחות מאושפזים ופחות מבודדים. משרד הבריאות ממליץ לחסן את בני הנוער וגם המומחים הרפואיים שהתייעצנו איתם תומכים בהמלצה זו- בואו נשמור על רחובות בריאה וירוקה, בני הנוער וכל מי שלא התחסן מוזמנים להגיע למתחם החיסונים בשלישי הקרוב" 

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: "כחלק מהמאבק העירוני בקורונה היעד שלנו לפני פתיחת שנת הלימודים הוא לחסן את כלל התלמידים מגיל 12-18 על מנת שנוכל לפתוח את שנת הלימודים בחטיבות הביניים והתיכונים – ללא חולים. אני קורא לבני הנוער והוריהם לנהוג על פי המלצת הרופאים ולהגיע להתחסן"  

כזכור, משרד הבריאות החליט לאמץ את החלטת המומחים הרפואיים ולהמליץ על הרחבת החיסון לבני הנוער בגילאים 12-15, בהתאם לניסיון הרפואי שנצבר בארה״ב ובישראל. 

יודגש כי לנוכח העלייה הצפויה בנסיעות לחו״ל בחופש הגדול, משרד הבריאות ממליץ  מאד להתחסן ולחסן את בני הנוער הצפויים לטוס לחו״ל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות