n
דף הבית / צרכנות / שולחנות משחק ופנאי

שולחנות משחק ופנאי

שולחנות משחק ופנאי יכולים לתרום הרבה לנראות הכללית של מרחב, מאפשר להזמין אורחים וחברים לשחק ואולי אף יש שיגידו יכול לתרום לבריאות הגוף ואיזון הנפש

שולחן כדורגל
צילום: freepik

אילו שולחנות משחק ופנאי יכולים להתאים למרחב הביתי, לצימר או לכפר נופש? ועל פי אילו קריטריונים ניתן לבדוק זאת? האם על בסיס נגישות? הטבות בריאותיות? טאץ' עיצובי? שולחנות משחק ופנאי יכולים לתרום הרבה לנראות הכללית של מרחב, להזמין אנשים לשחק ואולי אף לתרום לבריאות גוף ונפש.

 

מה הסיפור של שולחן כדורגל?

לשולחן הכדורגל מוניטין חיובי בכל רחבי העולם, בייחוד במקומות שאוהבים כדורגל. ניתן לשחק בו בשביל הכיף ואף למטרות מקצועיות (יש אפילו אליפויות מקצועיות). יש שיגידו שכדורגל הוא אחד המשחקים המפורסמים בעולם. ועל פי כן, אין זה פלא ששולחן הכדורגל עשה גלים.  ועם זאת, כדי לשחק כדורגל צריך לרוץ, להזיע, ולהחזיק במידה מסוימת של כישרון והבנת המשחק. שולחן כדורגל, לעומת זאת, מאפשר לכל אחד לשחק עם כל אחד, לא משנה כמה הוא אוהב כדורגל וכמה הוא מתאמן בספורט או לא. ואף על פי כן, יש הרואים בשולחן כדורגל כמטיב בריאותית למשחקי המשחק. זאת כי המשחק דורש להזיז את הגוף ובכך להמריץ את מחזור הדם ולעודד את הגוף לנוע במרחב. הדבר יכול להועיל במיוחד לאנשים שפשוט לא עושים זאת באופן שגרתי.

יתרה מכך, יש שיגידו ששולחן הכדורגל יכול לעזור גם לבריאות המוח. בין היתר, כי מדובר במשחק שעובד על מהירות. ותוך כדי הכאוס והמהירות, יש דרישה לקבל החלטות ולהבין מה נכון לעשות ברגע נתון. כך שהשחקנים לומדים לזהות (ואף לייצר הזדמנויות), וכמובן לממש בזמן אמת. מעבר לזה מדובר במשחק שניתן לשחק עם כל אחד, לא דורש יותר מדי הבנה מקדימה וזה יכול להיות כיף גדול להבקיע גולים בשולחן שכזה.

 

האם שולחן סנוקר יכול לתרום לפנאי ולאיזון פנימי?

שולחן סנוקר, לעומת זאת – לא מגיע עם שחקנים שיש להזיז כדי לבעוט בכדור ממקום למקום. בסנוקר יש אביזרים מיוחדים, מקלות סנוקר במבחר ענק ומגוון כדורי משחק מסוגים שונים שמתאימים למשחקים שונים. יש שאוהבים לשחק בו לפנאי ויש שאוהבים לשחק בו באופן מקצועי. יש שיגידו ששולחן סנוקר יכול לעזור לך לפתח את כישורייך במשחק כמו גם לפתח אי אילו כישורי חיים ואיזונים פנימיים. יש שיגדילו להגיד ויאמרו שמי שמרגיש מבולבל יכול לצעוד לשולחן הסנוקר כדי לאזן את עצמו בחוויית המשחק.

 

איך שולחן קלפים יכול לשדרג את חווית האירוח?

שולחן קלפים אמיתי יכול ממש להועיל ולהיטיב עם אנשים שבאמת אוהבים לשחק קלפים. שכן, כל אחד יכול לשחק קלפים על כל שולחן. אך אם וכאשר מישהו מעוניין בשולחן קלפים של ממש, סימן שהוא ALL IN. הדעה הרווחת היא ששולחנות קלפים נוטים להיות שולחנות די גדולים, שיש בהם מה שצריך כדי לשחק את משחקי הקלפים השכונתיים והקבוצתיים אך בפועל יש שולחנות קלילים או מתקפלים באיכות גבוהה. שולחנות קלפים יכולים להיות די פונקציונליים לחוויית המשחק – ועם זאת, זה לא הפיצ'ר היחיד שלהם. הם גם מאוד מעניינים! שכן, אדם שנכנס לבית או למרחב מסוים ורואה שולחן שכזה יכול בהחלט להתרשם, לקבל רעיונות (לגבי מה לשחק) ואף להחמיא על העיצוב המקומי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קריזי

קרייזי ליין מציגים קולקציית אביב קיץ 2024

תפריט נגישות