n
דף הבית / צרכנות / קרייזי ליין מציגים קולקציית אביב קיץ 2024

קרייזי ליין מציגים קולקציית אביב קיץ 2024

קולקציית קרייזי ליין אביב -קיץ 2024 מגיעה עם בשורה אופנתית טרנדית איכותית ובעיקר פונה למגוון של נשים, בכל גיל ומידה. הקולקציה, בעלת גזרות וטכנולוגיות חדשות מעולם האופנה, המעניקה מענה מדויק ואופנתי תוך שימת דגש על איכויות בדים המותאמים לאקלים הישראלי.

קריזי
צילום חנה טובול

הקולקציה פונה לאישה המחפשת לא רק בגד, אלא חוויה אופנתית שלמה. עם תשומת לב לפרטים, גזרות מדויקות ועיצוב אלגנטי, קרייזי ליין מבטיחה שהבגדים לא רק יחמיאו, אלא גם ישדרו סטייל ואלגנטיות. הקולקציה פונה ללקוחה שמחפשת רמה גבוהה של איכות ועיצוב, התמקדות בגזרות מותאמות לגוף האישה, כך שהבגדים מונחים בדיוק מקסימאלי ומשדרים אלגנטיות וסטייל.

קריזי 2

קרייזי ליין מציעה מענה אופנתי בכל שעה ביום ולכל אירוע, מקז'ואל, ואלגנטי ועד קולקציית פנאי וספורט. בטווח המידות הרחב הקיים ברשת, כל אישה יכולה למצוא את ההתאמה המושלמת עבורה.

 

הצבעוניות המרעננת של קרייזי ליין, במהלך האביב והקיץ, מאוגדת סביב מיני קולקציות, המאפשרות בחירה בין מגוון רחב של צבעים, מצבעים עזים עד לרכים תוך שילובים נועזים ואופנתיים: החל מקולקציית בייסיק בשלל צבעים, קולקציית ג׳ינסים מגוונת, הכוללת גזרות מותאמות לכל סגנון ולכל מבנה גוף, קולקציה קלאסית מחויטת המעניקה מראה חגיגי ומוקפד, בלי לוותר על הנוחות והפרקטיות, קולקציית ערב קלאסית לאירועי הקיץ החמים ובנוסף, חדשנות ומודרניות עם בגדים ואביזרים מושקעים ואלגנטיים.

אחת הקולקציות הבולטות לקראת החג היא קולקציית שחור לבן. קולקציה גאומטרית נשית מודרנית, המציעה גזרות מחויטות בצבעי שחור ולבן וגמורים המדגישים קווי מתאר מעולם הגזירה והתפירה, אשר כולן תפורות בבדי גרסי איכותיים ומתיחים, המאפשרים גמישות, נוחות ומראה מחויט ומוקפד מבלי לוותר על סגנון ומראה מוקפד.

שחור לבן
צילום: חנה טובול

 

לכל קבוצות הקולקציה המגוונות מותאמת קולקציית אביזרים ענפה, הכוללת מגוון תיקים, כובעים וצעיפים, שעוצבה במיוחד להשלמת טוטאל לוק, הן מבחינת הצבעוניות והן מבחינת סגנון והשראת הקולקציות.

 

טווחי מידות:

38-52

 

טווחי מחירים:

חולצות – 79.90-189.90

מכנסיים – 169.90-229.90

שמלות – 199.90-299.90

ז'קטים – 199.90-299.90

תיקים – 159.90-259.90

הלבשת חוף – 199.90

כובעים – 69.90-99.90

חגורות – 69.90

תכשיטים – 69.90-99.90

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. ליצר עוד יותר מבחר.קולקציה יפה צאוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות