n
דף הבית / עסקים בכותרות / זקוקים להשתלת שיניים? מה בדיוק מחכה לכם וכיצד להבטיח השתלה מוצלחת?

זקוקים להשתלת שיניים? מה בדיוק מחכה לכם וכיצד להבטיח השתלה מוצלחת?

השתלת שיניים היא כיום אחד הטיפולים המתקדמים והנפוצים ביותר בעולם רפואת השיניים, פתרון טכני המאפשר לשחזר בצורה מושלמת שיניים שאבדו ולהחזיר לאנשים מערכת שיניים מלאה, מתפקדת ומושלמת. חשוב להכיר מה כולל הליך זה ועל מה חשוב לשים דגש לפני שמתחילים בטיפול -

view-from-false-tooth-implant-fixed-jawbone-3d-3d-illustration
FREEPIK

במידה וגם אתם או אנשים הקרובים אליכם זקוקים להשתלת שיניים בקרוב מה בדיוק אמור לכלול התהליך וכיצד נוכל לוודא כי אנחנו בידיים טובות וכי נקבל את הטיפול המקצועי הטוב ביותר?

מה כולל ההליך של השתלת שיניים?

במסגרת השתלת שיניים מחליפים למעשה שן שאבדה (לרוב כתוצאה ממחלה או תאונה) בשן מלאכותית, אשר נראית ומרגישה בדיוק כמו השן המקורית. השן החדשה מקובעת לשתל דנטלי אשר מוחדר לעצם הלסת, במקום בו הייתה השן שאבדה. השתל הדנטלי הוא חלק זעיר מטיטניום אשר מתפקד כסוג של דיבל (תושבת להברגה) הוא מוחדר אל עצם הלסת וזו מתאחה סביבו לאורך תקופת החלמה בת כמה חודשים. במקרים מסוימים ניתן לבצע גם השתלות שיניים ביום אחד בהליך מיוחד, אך זה תלוי במטופל הספציפי ומצב הלסת שלו (על כך יש להתייעץ עם מומחה לשיקום הפה, לכך נגיע מיד).

בעוד חלק מהשתל הדנטלי בולט אל מחוץ לחיך, אל החלק הזה מדביקים את הכתר זהו החלק המיוצר במיוחד עבור כל מטופל ועבור כל שן באופן ספציפי, בהתאם למידות המדויקות של השן המקורית והחלל שהשאירה. התוצאה הסופית היא כאמור שחזור מושלם של השן שאבדה והחזרת מערכת השיניים למצב בו הייתה לפני אובדן השן. לא פחות מכך!

כך נבטיח השתלת שיניים איכותית ומוצלחת

השתלות שיניים אינן הליך טריוויאלי. קיימים גורמים ופרמטרים רבים בהם יש להתחשב, דוגמת צפיפות עצם הלסת במקום הנדרש (מה שיקבע, בין השאר, האם נדרשים הליכים מקדימים דוגמת הרמת סינוס ובניית עצם), הזווית בה מחדירים את השתלים ועוד.

הדרך הטובה ביותר להבטיח כי השתלת השיניים שנעבור תהיה מוצלחת וברמת האיכות הגבוהה ביותר, היא לעבור את ההליך אצל מומחה לשיקום הפה, ולא בכל מרפאה שמציעה טיפולים אלו. גם אם מחיר השתלת שיניים אצל מומחה לשיקום הפה יהיה גבוה יותר, זה בהחלט מתבקש ושווה את זה אין מחיר לבריאות שלנו, ושווה לשלם עכשיו קצת יותר על מנת להבטיח השתלת שיניים מוצלחת ואיכותית, כזו שתחזיק מעמד שנים רבות בפה שלנו ולא תיאלץ אותנו לחזור לכיסא הטיפולים בעתיד הנראה לעין

מומחה לשיקום הפה יצלם את הלסת שלכם ויבדוק את מערכת השיניים בצורה מקיפה ויסודית על מנת להבין בדיוק מה ניתן ורצוי לבצע במקרה שלכם, וכיצד לעשות זאת על מנת לקבל את התוצאות הטובות והבטוחות ביותר. קיימים כיום הליכים מתקדמים בתחום זה שתמצאו בעיקר במרפאות של מומחים לתחום, דוגמת השתלת שיניים ממוחשבת או השתלת שיניים ביום אחד הליכים שיבטיחו לכם את הסיכויים הטובים ביותר לשחזור מושלם של מערכת השיניים, ושל החיוך שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות