n
דף הבית / צרכנות / הרטבים שהקפיצו לי את הארוחה למושלמת: השוק של פרנצ'סקה 

הרטבים שהקפיצו לי את הארוחה למושלמת: השוק של פרנצ'סקה 

ממטבח ביתה הקטן בגילת, אחרי המון ניסוי וטעיה, עם מתכונים סודיים, רקחה אפרת מונסטירסקי, מיני רטבים, ממרחים, ותערובות תיבול ומכרה אותם בירידי אוכל, שמיד הפכו להצלחה, והיום מותג השוק של פרנצ'סקה גדל, לליין שלם של מוצרים שמשדרגים כל תבשיל והופכים כל ארוחה לחגיגה.  

ליין מוצרי התיבול המגוונים של השוק של פרנצ'סקה שמתאימים לעוף צילום גליה אבירם
צילום גליה אבירם

ממטבח ביתה הקטן בגילת, אחרי המון ניסוי וטעיה, עם מתכונים סודיים, רקחה אפרת מונסטירסקי, מיני רטבים, ממרחים, ותערובות תיבול ומכרה אותם בירידי אוכל, שמיד הפכו להצלחה, והיום מותג השוק של פרנצ'סקה גדל, לליין שלם של מוצרים שמשדרגים כל תבשיל והופכים כל ארוחה לחגיגה.  

כחובבת אוכל, בשר וקטשופ, עלה לאפרת מונסטירסקי מהיישוב גילת בדרום, רעיון לייצר במטבח ביתה תערובות תיבול, כדי להקל לאנשים רבים את מלאכת הבישול, ולחסוך להם זמן מבלי להתפשר על הטעם והאיכות. כך נולד מותג מוצרי התיבול "השוק של פרנצ'סקה". 

ליין מוצרי התיבול המגוונים של השוק של פרנצ'סקה שמתאימים לעוף צילום גליה אבירם
צילום גליה אבירם

שמש אדומה ממרח עגבניות מליין הממרחים של השוק של פרנצ'סקה צילום גליה אבירם

 

ליין מוצרי השוק של פרנצ'סקה, כולל: ממרחים על בסיס שמן זית, וללא סוכר, תערובות תיבול יבשות (ראבים), מרינדות וגלייזים, ריבות, ומלחים מעושנים ומתובלים. המוצרים מיוצרים במפעל נאני בבאר שבע בייצור לא המוני, על מנת להמשיך ולשמור על איכות המוצר שיצא ממטבחה הביתי. כל המתכונים פותחו על ידה, תוך התחשבות בחומרי גלם איכותיים וטריים, מתוצרת חקלאית מקומית ועונתית, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים, ותמציות. המוצרים מפוסטרים כדי לשמור על עמידות מוצר מדף. והם כשרים פרווה בהשגחת הרבנות באר שבע, ומתאימים לטבעוניים, צמחוניים, ולתזונה קטוגנית ופליאו.

סדרת המוצרים השוק של פרנצ'סקה כוללת עשרים מוצרים מגוונים שישדרגו כל תבשיל, ויאפשרו גם למי שלא בקיא בבישול להתקין ארוחה מהירה וטעימה.

בסדרת תערובות התיבול (ראבים), שמתאימה לצלייה, בישול ועישון, ניתן למצוא את: ערביק – על בסיס שום שחור, קפה, פפריקה מעושנת בעישון טבעי, פלפל שחור וחרדל. מתאימה לתיבול תבשילי קדרה, עופות, דגים. פיקנטית; ניו אורלינס – על בסיס קייג'ון, וקפה שחור. מתאימה לעישון של נתחי בקר, צלייה, בתבשילי קדרה ופוייקה; כבוד הראב (מוצר הדגל) – תערובת רב תכליתית, על בסיס פפריקה מעושנת עדינה, שום, בצל, כורכום ומעט קינמון. מתאימה לעופות, תבשילי קציצות, שקשוקה, מרקים ודגים; סמוקי פרנצ'י וזאוס דאסט – בסגנון אמריקאי, מתוקות ופיקנטיות, ומתאימות לעישון וצלייה של בקר, עופות ודגים.

110 גר', (28-32 ₪).

ליין מוצרי התיבול המגוונים שמתאימים לבשר השוק של פרנצ'סקה צילום גליה אבירם
צילום גליה אבירם

בסדרת הגלייזים (מרינדות) מתקתקות על בסיס פירות וירקות, לעישון, תיבול, בישול, וצלייה, ניתן למצוא את: מיסטר ג'ק – (מוצר הדגל), על בסיס עגבניות, וויסקי, ותבלינים. מתאים לבישול ביתי, לבולונז, סלופי ג'ו, צלייה, ולעישון של בקר ועופות; גלייז קפה חרדל – מבוסס על שזיפים, קפה שחור, זרעי חרדל, ותבלינים. מתאים לתבשילי קדרה, לעישון, וצלייה של נתחי בקר ועופות; גלייז בירה – מבוסס על שזיפים, בירה, ועשבי תיבול. מתאים לתבשילי קדירה, עישון וצלייה של נתחי בקר ועופות; נערת הוואי – מבוסס על צ'ילי טרי צלוי, ואננס. בעל מתיקות וחריפות מפתיעה, מתאים למוקפצים, תבשילים אסיאתיים, ונפלא כרוטב צד של כנפיים או המבורגר; סאקורה – מבוסס על יין אדום, ודובדבני אמרנה. גלייז עדין ומתקתק. מתאים לבקר, טלה, אווז, וחלקי פנים. 290 מ"ל, (28-32 ₪).

בסדרת המלחים המתובלים והמעושנים ניתן למצוא את: מלח אבקת קסמים, כשמו כן הוא. מפיח קסמים בכל תבשיל. מלח דק המבוסס על שום, פלפל שחור וחלפיניו. בעל חריפות מעודנת. מתאים לכול תיבול. משניצל וחביתת ירק ועד סלט ירקות; עשן שחור – מעושן בעישון טבעי ללא תמצית עישון, מבוסס על אבקת שום שחור, ופלפל שחור גרוס.  200 גר', (28-32 ₪).

בסדרת הממרחים על בסיס שמן זית וללא סוכר ניתן למצוא את:  זהב אדום – מבוסס על עגבניות מיובשות, שמן זית ומחית כמהין. ללא סוכר. מתאים לפסטות, דגים, גבינות, ולכריכים; אהבה יוונית – טפנד על בסיס שמן זית, זיתי קלמטה, זיתים ירוקים, עגבניות מיובשות, שום ועשבי תיבול. מחירם נע בין 28-32 ₪. בסדרת הריבות ניתן למצוא את ריבת נשיקת הדרקון – ריבת צ'ילי, ופלפל שחור גרוס. מתוקה עם קיק חריף. מתאימה לצד המבורגר, נקניקיות וגבינות קשות. 185 גר', (28-32 ₪).

 

את המוצרים ניתן לרכוש באתר הבית: www.francescasmrkt.com ובמעדניות, וקצביות נבחרות בכול הארץ. מצפון ועד דרום. פרטים נוספים בטל': 0525608499.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות