n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הם מגיעים: מחסני השוק פותחים סניף בראשון לציון

הם מגיעים: מחסני השוק פותחים סניף בראשון לציון

פתיחתו של הסניף השכונתי המשלב קצביית פרימיום, מעדניה, מאפיה וקופות עצמאיות, אשר הוסב מקו-אופ שופ בהשקעה של מיליוני שקלים, תתקיים ב- 5.12.23

WhatsApp Image 2023-11-28 at 10.39.32

רשת מחסני השוק, משלימה בימים אלו את הסבתו של סניף קו-אופ שופ בראשון לציון,ל"מחסני השוק בשבילך"- הפורמט השכונתי של הרשת, בהשקעה של מיליוני שקלים. הסניף החדש עובר שיפוץ מסיבי ומתיחת פנים משמעותית הכוללת עיצוב חדשני, משתרע על פני שטח של כ- 500 מ"ר ויושק רשמית ביום שלישי, ה-5.12.23.

סניף זה יכלול קצביית פרימיום, מעדניה, מאפיה, מחלקת פירות וירקות טריים גדולה וקופות עצמאיות כשהדגש הוא להעניק חווית קניה המאפיינת את הרשת, גם בסניף שכונתי ואינטימי.

כידוע, בשנת 2019 רכשה רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, את פעילותה של רשת    קו-אופ ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בארץ. כחלק ממהלך כולל של הרשת, סניפי קו-אופ ברחבי הארץ מוסבים בהדרגה לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "השלמת הסבתו של סניף ראשון לציון, לפורמט השכונתי שלנו הוא חלק ממהלך כולל אשר נועד לתת מענה הולם וראוי לתושבי השכונה והסביבה. מדובר במהלך אסטרטגי שאמור להיטיב גם עם קהל לקוחותינו ולאפשר להם מחד ליהנות מחווית קניה מתקדמת ביותר גם בפורמט השכונתי תוך שמירה על צביון קהילתי, ומאידך ליהנות מהטבות ייחודיות המיועדות לחברי מועדון הלקוחות של הרשת, עליהם ניתן להתעדכן באופן שוטף בכל הנכסים הדיגטליים שלנו- בפייסבוק, אינסטגרם, טלגרם, טיקטוק ובקבוצת הוואטס אפ הסודית".

"מחסני השוק בשבילך"- השדה 12, ראשון לציון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות