n
דף הבית / צרכנות / אוהבים את המותג נינג'ה? לא תאמינו איזה מוצרים חדשים נוספו

אוהבים את המותג נינג'ה? לא תאמינו איזה מוצרים חדשים נוספו

המותג נינג'ה מתרחב לקטגוריות חדשות ומשיק לרגל פסח קולקציית סכינים חדה וקולקציית כלי בישול הכוללת סירים ומחבתות וורסטילים

סיר עמוק 6.1 ליטר מסדרת פרימיום של נינג'ה. מחיר 499 שח. קרדיט שריג יבואן רשמי
קרדיט שריג יבואן רשמי

 

המותג נינג'ה מתרחב לקטגוריות חדשות ומשיק לרגל פסח קולקציית סכינים חדה וקולקציית כלי בישול הכוללת סירים ומחבתות וורסטילים

"נינג'ה" מותג שחרט על דגלו להביא לכל קטגוריה בה הוא פועל את בשורת החדשנות והטכנולוגיה, כבר כבש את ישראל עם למעלה ממיליון מכשירי בישול שונים הפרושים במטבחי ארצנו. מדובר במותג על הכי נמכר ברשתות החשמל בשנת 2022, ללא ספק סיפור הצלחה יוצא דופן ההולך ומתעצם. לקראת פסח, שריג אלקטריק היבואנית הרשמית של המותג נינג'ה, מרחיבה את עולמה של נינג'ה ומשיקה הן קולקציית סכינים חדשה והן קולקציית כלי בישול מגוונת. המוצרים כמו כל יתר המוצרים של נינג'ה מאופיינים בוורסטיליות, חדות, איכות וייחוד. 

קולקציית כלי הבישול 

נינג'ה, המותג הבינלאומי שהביא את בשורת החדשנות בכל אחת מהקטגוריות בהן הוא פועל עושה זאת שוב גם בעולמות כלי הבישול ומשיק קולקציית כלי הבישול הכוללת סירים ומחבתות מגוונים ורב תכליתיים, בשלוש סדרות בישול: Premium, Stainless ו- Possible. הקולקציה כוללת סירים ומחבתות איכותיים בטכנולוגיית NEVERSTICK הייחודית, לחוויית בישול מושלמת לאורך זמן וללא מאמץ, עם אחריות עד 10 שנים.

הקולקציה כוללת מגוון סירים ומחבתות בגדלים שונים, כאשר גולת הכותרת הינה סדרת  Possible Pan & Possible pot הכוללת מחבת וסיר עם אינסוף אפשרויות בישול בכלי אחד. סיר נינג'ה מסדרת Possible נותן מענה לאינסוף אפשרויות בפשטות ובקלות בסיר אחד: הרתחה, טיגון עמוק, צריבה, אפייה, רוסטר, תבשילי קדירה, אידוי ועוד.  מחבת נינג'ה מסדרת Possible נותנת מענה לאינסוף אפשרויות בפשטות ובקלות במחבת אחת: צריבה, צלייה, טיגון עמוק, אידוי, בישול איטי, הרתחה, אפייה ועוד.

הכלים מיוצרים בטכנולוגיית Never Stick חדשנית, הכוללת שכבת ציפוי ייחודית המיוצרת בטכנולוגיית פלזמה מתקדמת, באמצעות חלקיקים קרמיים אשר מותכים אל בסיס כלי הבישול בחום של 17,000 מעלות צלסיוס (עד כה רוב המחבתות מיוצרות בטכנולוגית נון סטיק המסורתית  בחום של 480 מעלות). שכבת ה- NeverStick מייצרת משטח סופר חזק ועמיד לאורך זמן המונע שריטות, שחיקה והידבקות מזון ומאפשרת  שימוש בכלי מתכת כמו כף או תרבד ללא חשש לשריטות או שחיקת הכלי. בנוסף  היא מקלה על  תהליך הניקוי גם ביום אחרי הבישול. 

כמו בכל מכשירי נינג'ה גם בכלי הבישול ניתן ליהנות מבישול בריא עם מעט/ללא שמן ועם תוצאות מושלמות כל פעם מחדש! 

Ninja Foodi StaySharp נינג'ה מערכת 17 חלקים – 16 סכינים ומשחיז מובנה. קרדיט צילום שריג יבואן רשמי
צילום שריג יבואן רשמי

קולקציית סכינים Ninja Foodi StaySharp – נינג'ה מתרחבים לקטגוריה חדשה ומציגים סכינים מקצועיות שיישארו חדות כמו ביום הראשון לרכישתם. המותג נינג'ה, שמזוהה יותר מהכל עם חדות ודיוק מציג סדרת סכינים שהופכת את מגוון משימות החיתוך במטבח, כמו גם ההשחזה למשימה נוחה, מהירה מקצועית ופשוטה. הקולקציה החדשה כוללת שלוש מערכות סכינים המאפשרות לבחור את הסכין המתאימה לכל משימה: 

  • מערכת 16 סכינים + משחיז 
  • מערכת 6 סכינים + משחיז 
  • מערכת סכין שף מקצועית הכוללת גם משחיז קבוע 

מערכות הסכינים המקצועיות של נינג'ה מאפשרות לבחור את הסכין המתאימה ביותר לכל משימה במטבח ובהתאם לחומר הגלם, לחיתוך מדויק מתמיד. 

 

ניתן להשיג ברשתות 'המשביר לצרכן', 'מחסני חשמל' ובאתר נינג'ה של שריג היבואן הרשמי:  www.ninjakitchen.co.il

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות