דף הבית / חדשות העיר / שאפו לחט"ב זלמן ארן

שאפו לחט"ב זלמן ארן

מי ליאור

בטקס חגיגי שנערך בשבוע שעבר באולם הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים, הוענק אות ההוקרה לשתי מורות מחטיבת ביניים זלמן ארן, למורה למדעים דורית פנו -עייני ולמורה לאמנות נאוה אגהוב. האות ניתן לשתיים על פריצת דרך בהוראה חדשנית, בכבוד הראוי, מול פניהם של חמש מאות קרואים בהם שר החינוך של OACD, מנהלי בתי ספר ומפקחים מרחבי הארץ. חט"ב זלמן ארן, היחידה מראשל"צ שזכתה בפרס ההוקרה הארצי על הישגיה ותרומתה למערכת הלימוד בבית ספר.
מנהלת החטיבה, יפי הימלבלאו: "תוכנית סטים STEAM מבוססת על תחומי דעת שונים; מתמטיקה מדעים והנדסה לה הוספנו אמנות וספורט. STEAM הקיטור המניע את הלמידה החדשנית בבית ספרנו ואין ספק כי יש בתעודת ההוקרה יש משום מחמאה גדולה, ובעיקר כבוד גדול למורות שיזמו את התוכנית: דורית פנו עייני, מורה למדעים ומדריכה מחוזית למדעים במשרד החינוך, ולמורה לאמנות נאוה אגהוב. זו בהחלט הכרה בעשייתן וביכולתן להוציא מן הכח אל הפועל תוכנית אשר פתחה צוהר רחב לעולם ההוראה, המזמן שיתופי פעולה בתחומי דעת שונים ומקדם את הלומד במאה עשרים ואחת".
נאוה ודורית, המורות הזוכות: "השיטה שפיתחנו אכן מוכחת כמעודדת גמישות פדגוגית, למידה חושית ויישומית אחרת. התלמידים והמורים אשר לומדים יחד מהווים מודל נבחרת מקדם חדשנות. אנו שמחות מאד על ההוקרה וההכרה שזכינו לה מטעם משרד החינוך".

צילום: באדיבות בית הספר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות