דף הבית / חדשות העיר / "קיים חשש שהחשוד יפעל לשיבוש פעולות החקירה"

"קיים חשש שהחשוד יפעל לשיבוש פעולות החקירה"

המשטרה מבקשת להרחיק את ראש העיר, דב צור, מהעירייה ומהחברה הכלכלית עד לתאריך ה -4 במאי. כך עולה ממסמך שהגישה יחידת 433 לבית משפט השלום בראשל"צ והגיע לידי "גל גפן". ביום חמישי (היום) צפוי להתקיים דיון בבקשה

רונן דמארי

כזכור, דב צור שנעצר לפני כחודש שוחרר למעצר בית שהסתיים, אך בהסכמת המשטרה ופרקליטיו נאסר עליו להגיע לעירייה למשך חודש ימים. במערכת הפוליטית מעריכים כי במידה ובקשת המשטרה תאושר במלואה הרי שהדבר יפגע בצור באופן משמעותי, לאור העובדה שמערכת הבחירות לראשות העיר צפויה לצבור תאוצה במהלך החודשים הקרובים.
בבקשה שהוגשה לבית המשפט מציינת המשטרה כי לאור התקדמות החקירה, היא מבקשת כי בית המשפט יורה על הארכת תנאי שחרורו של צור בארבעה חודשים נוספים.
בבקשה נאמר כי: "נוכח היקף הפרשה לא עלה בידי המבקשת להשלים את כל הליכי החקירה אשר יכול וישובשו על ידי צור, עת יפקעו האיסורים שהטיל עליו בית המשפט. עוד תטען המבקשת כי קיים חשש שהחשוד יפעל לשיבוש פעולות החקירה, נוכח העובדה כי הצטברו אצל המבקשת ראיות למכביר בנושא זה וכי לנוכח מעמדו הרם, סמכויותיו ותפקידו, קיים חשש כי אם לא יוארכו תנאי השחרור הדבר עלול להוביל לשיבוש החקירה המתנהלת ולביצוע עבירות נוספות מול עובדי העירייה וגורמים נוספים בנוגע לנושאי החקירה".
פרקליטיו של צור, עורכי הדין גיורא אדרת וטל שפירא הודיעו לבית המשפט כי הוא מתנגד לבקשה ודיון בנושא צפוי להתקיים כאמור.
במקביל עם הסתעפות הפרשה, המשטרה מבקשת להאריך גם את תנאי הרחקתם של סגן ראש העיר, יוסי חממי ושל המשנה לראש העיר, אייל מושיוב, לפרק זמן דומה לזה של צור. גם הם מתנגדים לבקשת המשטרה.
באי כוחו של אייל מושיוב שרון קינן וברק מלכית מסרו ל"גל גפן": "אנחנו במו"מ לגבי משך ההרחקה וזה יעלה בדיון בבית המשפט. אנחנו שמחים שהחקירה מתקדמת ובטוחים שבסופו של יום יתברר שלמר מושיוב אין חלק בעניין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות