דף הבית / חדשות העיר / "צוחק מי שצוחק ראשון"

"צוחק מי שצוחק ראשון"

מי ליאור

פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין יארח את מיטב הקומיקאים במופעי בכורה, הפקות מקור ושילובים ייחודיים לפסטיבל. בין אלה ערב מחווה לשחקן וליוצר זאב רווח, בהפקת מקור בשיתוף אמ"י ותרבות לישראל. באירוע ישתתפו מיקי קם, עמיר בניון, שלישיית מה קשור, טוביה צפיר, חני נחמיאס, זהבה בן, קורין אלאל, יהודה ברקן, שלמה בר ועוד.
עוד במופע בכורה יעלו אורי גלר וננסי ברנדס מופע משותף "מצב כפית", שילמד מה קורה כשחוש ההומור פוגש את החוש השישי – המנטליסט המיתולוגי והמקרה הפתולוגי.
חנה לסלאו תארח את אודיה קורן, במופע קומי חגיגי ומיוחד לפסטיבל, וצמד הקומיקאים מיקי קם וניקי גולדשטיין במופע קומי משעשע המשלב שני כשרונות בידור וזמר על במה אחת.
במהלך הפסטיבל יעלה ערב מחוה לשלישיות הגדולות בישראל, בהם הגשש החיוור, גשר הירקון ואחרים. המופע "החברים של קריבו" יארח בליווי תזמורתו של דוד קריבושי את גברי בנאי ובנו אורי בנאי.
יובל שם טוב (יובל המבולבל) למבוגרים בלבד – מופע סטנדאפ חדש – בבכורה לפסטיבל.
בנוסף, מוצעים אירועי חוצות לילדים ולכל המשפחה, ללא עלות, במספר מוקדים ברחבי העיר בהם יככבו כוכבי הילדים מיקי, הדוד חיים, סבא טוביה, אודי ואביעד ועוד.
גם השנה תתקיים תחרות המונולוג הקומי, בה ישתתפו סטודנטים מבתי הספר למשחק ברחבי הארץ. לזוכה יוענק ע"י ראש העירייה ונציגי משפחת ריבלין, פרס כספי על שמו של ספי ריבלין למלגת לימודים. כן יוענק פרס לתלמיד מגמת תיאטרון מבית הספר בראשון לציון.
ראש העירייה, דב צור: "אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מחגיגה של קומדיה והומור במגוון מופעים שיצרו יחד תמהיל של צחוק מזוקק כראוי לספי ריבלין שהיה מבין גדולי הקומיקאים בישראל. העיר ראשון לציון רואה חובה וזכות להנציח את זכרו ואת מפעל חייו של ספי, שכל חייו פעל ותרם לעיר הולדתו ולתרבות הישראלית. הוא היה בנה של העיר הזאת וכל ימי חייו העניק לה ולתושביה באהבה גדולה".
מפיקים: החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, ראשל"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות