דף הבית / חדשות העיר / נשות הפדרציה היהודית ביקרו ב"חביב"

נשות הפדרציה היהודית ביקרו ב"חביב"

מי ליאור

הנציגות שהגיעו מוויסקונסין , טקסס קולורדו ומדינות נוספות בצפון אמריקה, פגשו בביקורן שניים מהצעירים האמריקנים אשר התנדבו ללמד אנגלית לאורך השנה בבית הספר חביב. במפגש העלו נשות הפדרציה סוגיות רבות בכל הנוגע לקשר של עמיתי ההוראה הצעירים עם התלמידים, השפעת התוכנית על חייהם, הניתוק מהבית והמשפחה ועוד.
אלה השיבו כי נוכח האתגר העומד בפניהם והדרך החוויתית בה הם מלמדים אנגלית את התלמידים, הם חשים בסיפוק גדול. הם ציינו בין היתר כי חלק מהשיעורים מתקיימים מחוץ לכותלי הכיתה במשחקי פוטבול, בייסבול ושיעורי מוסיקה, מה שמעצים לדבריהם את הדיאלוג ביניהם ותורם לביטחון העצמי והמוטיבציה לדבר אנגלית.
את פני האורחות קידמה מנהלת בית הספר ענת רחמנוב, שסיפרה בראשית דבר על ההיסטוריה הייחודית של בית הספר העברי הראשון, שנוסד ב- 1886 ועל המאפיינים המייחדים אותו. היא ברכה את נשות הפדרציה על עשייתן החשובה ואמרה "אנו רואים את החשיבות הרבה בתרומתם של עמיתי מסע יחד עם צוות האנגלית של בית הספר בקידום השפה הדבורה ומיומנויות הלמידה באנגלית".
במהלך הביקור צפו חברות המשלחת בשיעורים שהועברו על ידי המתנדבים, אשר ניהלו דיאלוג שוטף עם התלמידים בכיתות וקיבלו הוכחה להשפעתו החיובית והייחודית של המיזם על אוכלוסיית התלמידים בבית הספר, אשר כוללת עולים חדשים מאתיופיה, צרפת, מדינות חבר העמים וילידי הארץ.
נציג הסוכנות היהודית ניל גילמן, העביר סקירה על התוכנית ומטרותיה, והדגיש את תוצאותיה המוכחות בבית הספר "חביב" בעיר, כמו בשאר בתי הספר ברחבי הארץ אשר בהם פועלת התוכנית.
העמיתים שהתנדבו ללמד לאורך שנה בעיר, מתגוררים בראשל"צ, חווים חיים כישראלים לכל דבר, לומדים עברית באולפן, מטיילים ברחבי הארץ מתנדבים בקהילה, והם חלק אינטגראלי בקהילת בית הספר והעיר.

צילום: באדיבות בית הספר חביב

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות