n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / החזר מס לשכירים באופן עצמאי? כך תימנעו מעצמכם לעשות טעויות

החזר מס לשכירים באופן עצמאי? כך תימנעו מעצמכם לעשות טעויות

יש סיכוי סביר שהמדינה חייבת לכם כסף, האם אתם יודעים את זה? ככל הנראה שהתשובה לכך היא שלילית, וזה כי האינטרס של המדינה הוא שאתם לא תדרשו את הכסף בחזרה. אך אתם מהצד שלכם לא יכולים להשאיר את המצב כמו שהוא, מדובר על הכסף שלכם

החזר מס
צילום: FREEPIK

בשנים האחרונות הרבה מאוד אנשים מגלים כי הם יכולים לבצע החזר מס לשכירים באופן עצמאי, החזר מס שמאפשר להם לקבל בחזרה לחשבון הבנק מאות ואפילו אלפי שקלים. מדובר על כסף שהמדינה לקחה מכם בתור שכירים, אך היא לקחה אותו מכם שלא בצדק – ולכם יש את הזכות המלאה לדרוש את הכסף בחזרה.

אך לפני שאתם שולחים לרשויות המס את הבקשה להחזר מס, חשוב מאוד שתדעו איך לעשות זאת מבלי לטעות בדרך. כל טעות קטנה שלכם, עלולה לגרום לכך שהכסף שאמור להגיע אליכם יתעכב – ואתם לא תרצו להגיע למצב הזה. אך אין לכם מה לדאוג אנו נסביר לכם בדיוק איך תימנעו מעצמכם טעויות מיותרות.

חברת החזרי מס – זכותך! תשמח לסייע לכם בכל שאלה ובכל בעיה, ללוות אתכם בכל שלבי החיים ולסייע לממש את זכויותיכם, אם זה לאחר הצבא וזכותכם לקבל החזר מס לחיילים משוחררים, אם זה החזר מס בגין סיום הלימודים האקדמיים או אם זה החזר מס לשכירים. אתם תמיד תוכלו להיות בטוחים שיש מי שעומד מאחוריכם. יש מי שדואג שאתם תקבלו את הכסף שמגיע לכם בחזרה, אז למה אתם מחכים? תתחילו לקרוא את המדריך שיסייע לכם לקבל את הכסף.

 

מה חשוב לדעת לפני שמגישים בקשת החזר מס לשכירים?

  1. רשויות המס לא יספרו לכם שאתם זכאים להחזר מס. כך שאם אתם מצפים לקבל כל סוג של הודעה על כך, אתם יכולים להמשיך לחכות זה לא יגיע – החובה לבקש את ההחזר היא אך ורק על הכתפיים שלכם.
  2. להגיש בקשת החזר מס לשכירים באופן עצמאי זה לא דבר פשוט, ואתם צריכים להיות מאוד סבלניים. אך תזכרו כי בחלק מהמקרים הסבלנות היא מאוד משתלמת, בטח כאשר אתם בסוף היום תוכלו להכניס עוד כסף לחשבון הבנק שלכם – כסף שלא ידעתם שהוא מגיע לכם זוהי תמיד הפתעה נעימה.
  3. זה לא באמת משנה כמה אתם מרוויחים, בין אם השכר שלכם גבוה או נמוך – יש סיכוי שמגיע לכם החזר מס. כך שאם אתם חושבים שבגלל שאתם מרוויחים הרבה כסף לא מגיע לכם החזר מס, אז מדובר על טעות שבגללה תפסידו לא מעט כסף.

 

מה חשוב לבצע לפני שמגישים בקשת החזר מס לשכירים באופן עצמאי?

  • תלמדו את התהליך לעומק: אל תתחילו את התהליך מבלי שאתם מכירים אותו לעומק. עצם העובדה שאתם קוראים את המדריך הזה היא נהדרת, כך אתם תוכלו להיות בטוחים שאתם תגיעו מוכנים לתהליך. ככל שתהיו יותר מוכנים, כך תוכלו לדעת מה מצפה לכם בהמשך – ושום דבר לא יפתיע אתכם.
  • הכינו את כל המסמכים מראש: כמו לא מעט הליכים בירוקרטיים אחרים במדינה, אתם צריכים להכין לא מעט מסמכים שאותם יהיה עליכם לשלוח. ההמלצה שלנו בחברת החזרי מס – זכותך! היא שתכינו אותם מראש. כך תמנעו מעצמכם מצב שבו אתם מעכבים את התהליך, ואתם עוד עשויים לשכוח ממנו בשלב מסוים – כי גם ככה אתם עמוסים.
  • תבחרו את הדרך המועדפת עליכם: נכון להיום אתם יכולים להגיש בקשת החזר מס דרך האינטרנט או בעזרת פקידי השומה. לכן תבחרו את הדרך שבה אתם תוכלו להגיש את הבקשה בצורה המהירה והאפקטיבית ביותר, לבחירת הדרך יש משמעות חשובה מאוד – לכן תהיו בטוחים שאתם בוחרים את המסלול שהוא הנכון ביותר עבורכם.

 

באילו מקרים יהיה מומלץ לי להגיש בקשה להחזר מס?

  • עבודה חלקית במהלך השנה האחרונה: לא משנה מהי הסיבה שבגללה עבדתם בצורה חלקית במהלך השנה, אך אם לא עבדתם בצורה שוטפת – יש סיכוי מעולה שמגיע לכם החזר מס. במצב כזה מאוד כדאי לכם להגיש בקשת החזר מס לשכירים באופן עצמאי.
  • החלפת מקום עבודה במהלך השנה: למרות שאתם ככל הנראה תעדיפו לשמור על יציבות, יכולות להיות המון סיבות שיחייבו אתכם להחליף מקום עבודה. יצא לכם להחליף מקום עבודה? גם במצב הזה יש סיכוי גבוה מאוד שמגיע לכם החזר מס ישירות לחשבון הבנק.
  • עבודה נוספת במהלך השנה האחרונה: יכול להיות שאתם חרוצים מאוד או שקשה לכם לגמור את החודש, אך במקרה שבו עבדתם ביותר מעבודה אחת במהלך השנה – מגיע לכם החזר מס. אם לא ביצעתם תיאום מס במהלך השנה החולפת, אתם עשויים לגלות כי מגיע לכם המון כסף מהמדינה וזה יכול להיות פתרון נהדר.

 

החזר מס לשכירים באופן עצמאי – למי זה הכי מתאים?

תזכרו שאתם לא חייבים להגיש בקשה להחזר מס לשכירים לבד, אתם תוכלו לעשות את זה ביחד עם חברות מקצועיות שנועדו במיוחד לסייע לכם במצב הזה. אז למי הכי כדאי לבצע את התהליך באופן עצמאי וללא עזרה של אנשי מקצוע שמכירים את התחום על בוריו?

  • אנשים צעירים ברוב המקרים יסתדרו טוב יותר עם כל הדרישות של רשויות המס. ראשית יהיה להם הרבה פחות מסמכים לאסוף ושנית הם מתמצאים טוב יותר באינטרנט ובכל מה שמסביב.
  • אנשים שעובדים קשה מאוד ולא מוצאים זמן פנוי לפנות לחברות מקצועיות, יכולים להגיש את הבקשה בצורה מסודרת מהבית או מהמשרד. כך שאתם לא צריכים אפילו להגיע באופן פיזי לרשויות המס על מנת להגיש את הבקשה.
  • אנשים שבקיאים בתחום ויודעים שהם יכולים להסתדר לבד, מספיק שעשיתם מחקר קצר – ואתם תוכלו להתמודד עם המצב לבדכם. נציין כי לא מדובר על פרוצדורה כל כך מורכבת, וכל מי שקצת יצא לו להכיר את התחום יוכל להסתדר ולקבל את הכסף שמגיע לו.

 

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות