דף הבית / חדשות העיר / "מעדיפים לקבל את הכסף בחזרה"

"מעדיפים לקבל את הכסף בחזרה"

הורים בראשון לציון מוחים על החלטת העירייה להמיר החזר כספי שמגיע להם, במופע של כוכבי ילדים. ראש העירייה, דב צור: "לאור פניות של חלק מההורים, אנו נאפשר להורים להחליט אם רצונם באירוע או בהחזר כספי"

רונן דמארי

הורים מראשון לציון זכאים להחזר תשלומים עבור צהרונים לאור העובדה שמשרד החינוך סיבסד את עלויות הצהרונים בפסח במסגרת "בית הספר של החגים". אלא שבעירייה החליטו כי ההורים לא יקבלו החזר, אלא יקבלו במקום זאת מופע של כוכבי ילדים ממנו יוכלו ליהנות הילדים. חלק מההורים זעמו על ההחלטה וציינו כי הם מעדיפים לקבל את הכסף בחזרה. אחת האמהות אמרה ל"גל גפן": "הבנו שבמקום לקבל כסף ייתנו לנו כרטיסים להורה ולילד למופע, למה צריכים להחליט בשבילנו? עם כל הכבוד, אם מגיע לי כסף בחזרה אני מצפה שייתנו לי אותו ואני אחליט מה לעשות איתו".
חברת מועצת העיר, עו"ד ליאל אבן-זהר, פנתה לראש העיר דב צור בנושא וציינה בין היתר: "עבור זוגות צעירים רבים ומשפחות צעירות כל שקל משמעותי. בשם הורים צעירים רבים אשר פנו אליי, הנני דורשת כי יבוצע החזר לכל הורי ילדי הגנים אשר שילמו עבור צהרון לחברה העירונית והעירייה בגובה חמישה ימי לימודים, למעט מי שיסכים במפורש ובחתימתו לוותר על ההחזר האמור". אבן-זהר מסרה ל"גל גפן" השבוע: "ההחלטה של ראש העירייה לא להפחית את מחירי גני הילדים והצהרונים, בהתאם להחלטת הממשלה, היא מקוממת. חבל שראש העירייה לא מבין שהחזר של כמה מאות שקלים הוא משמעותי עבור משפחות צעירות, שכורעות תחת יוקר המחיה בישראל. ביקשתי להשיב את הכספים להורים ששילמו ביתר, ובמידת הצורך, אפנה לערכאות משפטיות עבור התושבים כדי שהכסף יוחזר למשפחות הצעירות".
ראש העירייה, דב צור בתגובה: "ראשית אציין כי בעקבות פניות של הורים של ילדים שהשתתפו בתוכנית "ביה"ס של החגים" שהעדיפו לקבל את סכום ההחזר בכסף, הוחלט בעצה אחת עם יו"ר ועד ההורים העירוני לאפשר ביצוע ההחזר למי שזכאי לכך, בלא קשר לפנייתה של ליאל. ליאל שוב טועה ומטעה, וזו כבר הפכה שיטת עבודה אצלה, ונראה שלהט הבחירות המתקרבות גורם לה לאבד פרופורציות. אין מדובר בהחזר של מאות ₪ אלא רק ב-144 ₪ בלבד. הניסיון לצייר מצב כאילו מישהו התכוון לפגוע בהורים הינו חצוף ומרושע. אזכיר לכולם כי הייתי מהראשונים לאשר הנחה בצהרונים כדי להקל על הצעירים, כמו גם הראשון שהוריד ארנונה ואפשר חנייה חינם לתושבים. האפשרות לבצע את ההחזר שלא באמצעות תשלום ישיר להורים אלא באמצעות פעילות שתסוכם עם ועד ההורים העירוני, הינה חלק מובנה בכללים שקבע משרד החינוך ולכן, בתאום בין יו"ר הוועד העירוני לבין מנכ"ל החברה העירונית הוחלט לקיים אירוע לטובת הילדים. כאמור, לאור פניות של חלק מההורים, אנו נאפשר להורים להחליט אם רצונם באירוע או בהחזר כספי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות