דף הבית / חדשות העיר / מי מתנכל לאסף דעבול?

מי מתנכל לאסף דעבול?

רונן דמארי

התלונה שהגיש אסף דעבול, מצטרפת לתלונה שהגיש לפני כשלושה שבועות על איומים מרומזים על חייו שקיבל לטענתו. דעבול שמנהל מאבק ציבורי חריף בפרשות עסקת אלקטרה, מכירת היקב, הלאגו ורוטשילד 57 מסר: "לדעתי לא יעצרו עד שיורידו אותי, אני מפריע מאוד, מדובר כאן על עסקאות עם רווח של יותר ממיליארד שקל ומזה יותר משנה התחילו איתי, בהתחלה בטוב ואחר כך הצעות לשוחד ואחרי זה איומים ופגיעה במשפחתי ובי".
ל"גל גפן" אמר דעבול: "ביום ראשון השבוע אשתי קמה, התעוררה ואמרה לי 'קרעו לך את הצמיג של הרכב'. זה נראה לא טוב, מרגיש לא טוב עם זה. כבר חזיתי בהכל בחיי, אבל זה גועל נפש, אני כועס על המשטרה כי לפני כעשרה חודשים נתפסו שני אופנוענים שמצלמים את הבית שלי, נתתי את מספרי הרישוי למשטרה, הם זומנו לחקירה אבל התיק נסגר. שלחתי את הצילומים של הצמיג החתוך למשטרה ונמתין לחקירה".

-אלו איומים אתה מקבל?
"שולחים אליי אנשים. למשל חבר שלי אומר 'אני הולך להגיד לך משהו, אבל אתה לא מספר' ואז הוא אומר 'לא כדאי לך לעשות בלאגן, תשמע אותי' זה הסגנון. בנחמדות. היו כאלו שאמרו לי 'אתה יודע יש תאונות עם משאית שמהן לא יוצאים בחיים' ו'תיזהר, לא כדאי לך'. רמיזות עדינות. ואת זה העברתי למשטרה".

-אתה חושש לחייך?
"אני לא יכול לדעת אם יהיה משהו, אני סומך על הקב"ה שיהיה בסדר. אני רק מבקש שאני לא אהיה עם הילדים והנכדים. שיפגעו בי, אין לי בעיה. זה לא יגרום לי לשנות את ההתנהלות, אני אמשיך במאבק שלי בשחיתות ובעצירת הפרויקטים של היקב, הלופט, אלקטרה והלאגו ואעשה מלחמת עולם. זה רק נותן לי יותר אנרגיה ויותר כוחות לעשות את זה. זה לא יעזור להם".

ממשטרת ישראל נמסר: "הוגשה תלונה והיא נבדקת".

אסף דעבול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות