דף הבית / חדשות העיר / "כשמשפט וטיפול נפגשים"

"כשמשפט וטיפול נפגשים"

מי ליאור

בכנס, בו נטלו כמאה וחמישים איש, נערך בין היתר דיון מקצועי לבחינת השפעת התמורות בדיני המשפחה על תהליך הגישור, בעזרת אנשי מקצוע מעולם המשפט והטיפול: חוק הסדר ההתדיינויות מחייב כל זוג אשר מבקש להתגרש, להתחיל את ההליך באמצעות גישור, על מנת לצמצם ככל האפשר את חילוקי הדעות והמתחים ביניהם.
מרכז לגישור קהילתי – הראשון בגישור, מקיים בשותפות מ.נ.ע מיזם ייחודי הפועל תחת הכותרת "מתגשרים יחד" אשר מטרתו להנגיש את הגישור הזוגי באמצעות עו"ד לענייני משפחה ומטפל משפחתי, כדי להעניק טיפול כולל למשפחה.
את יום העיון בכנס, פתחה כבוד השופטת לענייני משפחה בבית המשפט בראשל"צ, מירה רום פלאי, שדיברה על החוק.
יום העיון באודיטוריום המוזיאון, כלל רב שיח בהנחיית מנהל מרכז הגישור העירוני, שמואל אשכולי. בפאנל נטלו חלק ח"כ שולי מועלם רפאלי, מגשרים, עורכי דין ועובדים סוציאליים, שדיברו על היתרונות אשר טומן בחובו חוק הסדר התדיינות לצד החולשות הטבעיות. המשתתפים קראו מעל הבמה למחוקק לבצע את ההתאמות והתיקונים הנדרשים לצורך יישום אופטימאלי של החוק.
עו"ד דנה אייזנר לביא, מנהלת מ.נ.ע.אשר חיזקה את הדברים הוסיפה כי על מנת להפחית את עוצמת העימות בסכסוכים, דרושים כללי הכרעה שיש בהם כדי להעניק מסגרת של וודאות בהליכי הגישור, כך שלדבריה על המחוקק לתקן באופן כוללני את מערך דיני המשפחה תוך הקפדה על איזונים שיצמצמו את אי השוויון המגדרי.
יועצת ראש העירייה לקידום מעמד הנשים ושווין מגדרי, איריס כגן חכמון, הדגישה את חשיבות החמלה גם ובעיקר ברגעי משבר.
כדי להרחיב את היריעה ולהעמיק את הצורך בישומים המתבקשים, ציינה מחזיקת התיק לקידום מעמד הנשים, לימור גור, כי אחוזי הגרושין בראשל"צ מהגבוהים בארץ: "על כן יש לעשות ככל הניתן כדי לתמוך במשפחות צעירות ולהעניק להן כלים ליצירת זוגיות יציבה, לצד סיוע ותמיכה במקרים של פרידה כמו גם בהקמת התא המשפחתי החדש".
מוטי עג'מי, מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, ברך על המיזם העירוני של יישוב סכסוכים בין בני זוג בהסכמה, המאפשר יצירת הסכמים הוגנים תוך חסכון במשאבים כלכליים ורגשיים.
לפניות למרכז הגישור הקהילתי בנושאי סכסוכים שונים ניתן להתקשר לטלפונים – 03-9689942
לייעוץ משפטי ללא תשלום במ.נ.ע. לתושבות העיר -03-9678247
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות